sobota 30. května 2015

...tak jsem byla zase marnivá :-)....někdy neudržím korunu

Ale takový náramek přece v obchodě nemůžu nechat.....
...a šátků není nikdy dost...ty se vždycky hodí
A dobré vínko....abych zapomněla, jak jsem občas marnotratná:)))
...ale člověk si musí dělat radosti, že?

Znáte to i vy? Máte to taky tak?



14 komentářů:

  1. No mám to úplně stejně...šátky miluju..mám jich tolik , že bych je mohla prodávat...Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových je nás rozhodně víc:-))

      Vymazat
  2. Taky ujíždím na šátkách a dobrém vínku . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ještě na čokoládě atd :)))

      Vymazat
  3. Slovo madeira mi evokuje takúto čipku :-) , takže ten náramok je trefa !...a ešte aj nádhera :-) , je to slonovina ?
    So šatkami a plédmi to mám tak isto !
    Všetko dobré :-)
    P.S. ...v slovenčine má to víno neslušný názov :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Evi, to není marnivost, to je nutnost:o) dělat si radost. A tu sis udělala krásnou. Náramek i šátek a vínko k tomu..Navíc jsi odhalila krásné opálení..už jen to sluníčko je nádherný bonus k našim dnům..a já se těšila, že dneska bude a tady prší..ach jo!Ať je u vás lépe a užiješ si víkend. Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Opálení je pochytané jen během cestovani. U vody jsem neměla čas na opalování.
    U nás je taky ošklivě a během dne už několikrát pršelo.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, já tě chápu! Někdy nemám nakupvací, ale když mám... Konec konců, peníze nejsou jen k tomu, aby jsme kupovali jen chleba a brambory... i radost si musíme udělat :o)
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, mám, radosti jsou potřeba :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejedu sama :)))

      Vymazat
  8. Krásný nákup :) Nejvíc se mi líbí ten šátek :) je optimistický :) I já poslední dobou nakupuji nějaké ty drobnosti. Drobnosti ale spíš na tvoření... naposledy to byla plstící sada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platící sadu už mám taky za sebou:)))
      Šátek mé oslovil na první pohled-přišel mi super na léto.
      Hezký začínající červen. Eva

      Vymazat