úterý 26. května 2015

Pár momentek z  hlavního města Funchal











18 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky,pěkné barevné městečko...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .... a ještě k tomu voňavé :-)))

      Vymazat
  2. Zmes zaujímavých pohľadov,má to atmosféru...a tie vtáky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nádherné město jako celý ostrov :)))

      Vymazat
  3. Evi, mám teď volno a tak se kochám. Měla jsem jet s Tebou:o))))...vypadá to tam moc krásně..Jinak ten blog mě štve..ale pořád to zlobí..ach! Jo!:o)..krásné dny.. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeéévtomjsi teda mohla. Manžel nemohl jet se mnou, tak jsem k sobě hledala parťačku :-))

      Vymazat
  4. Evi, to jsi hodná, že se s námi podělíš o takovou krásu. Moc zajímavé fotky.
    Tak ahooooj do dáli, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko , ještě bude jeden příspěvek :)

      Vymazat
  5. Krásná dovolená a se sluníčkem . Už se těším až bude i tady. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na cestování bylo občas až moc velké teplo :)

      Vymazat
  6. Evi, díky za další krásné fotky, úplně mne to láká vyjet. A ta tržnice z minulého příspěvku!!! ach, to se jim to nakupuje....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kam plánuješ cestu ?
      Tržnice byla úžasná :)

      Vymazat
  7. Evi děkuju za úžasné momentky :o)
    měj se krásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :) ráda se podělím.

      Vymazat
  8. Evi, zajímavé město, díky za fotky!
    Pohodový večer!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, máš pravdu... Je to město voňavé a krásné :)))

      Vymazat
  9. Teda Evi, to je parádní dovča. Já poslední roky cestuju jen virtuálně, ale jednou to zas rozjedu:)). Krásný fotky... Užívej!

    OdpovědětVymazat
  10. Když byl syn malý, měla jsem to taky tak:-).
    Hezké virtuální cestování. To alespoň nic nestojí :-))))

    OdpovědětVymazat