čtvrtek 21. května 2015

Druhý cestovatelský příspěvek jsem připravila pro milovníky krásných květin. Madeiru mám spojenou se strelíciemi a proteou......letos kvetly oba druhy téměř všude.
Podařilo se mi vyfotit i obří proteu, která má podobné listy jako banánovník.








.... pár snímků ze soukromé zahrady orchideí






Prodavačky květin  musí mít podle zákona tradiční madeirský oblek.



20 komentářů:

  1. Evi udělala jsi mě velkou radost--pokochala jsem si sví oko :o)
    Měj se fajn.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem Martí ráda, že tě to potěšilo:-)

      Vymazat
  2. Tak to je veliká nádhera , naživo asi ještě krásnější . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty barvy,vůně...nevěděla jsem, co dřív fotit.

      Vymazat
  3. Evi, to musí být nádhera to vidět na vlastní oči a cítit tu vůni. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, to se nedá vůbec popsat:-) celý ostrov je jedno velké květinářství.

      Vymazat
  4. Evi, ty víš, že kytičky miluju a tvoje fotk potěšily nejen moje oko, ale i srdce:o). Nádherně nafocené fotografie..krásná květena..už se těším na další příspěvek..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky Evi :) Strelicie zbožňuju, vypadají jako ptáci :) A protey jsou taky moc krásné, už vím co mi to kvete na zahradě-díky :)) Letos objevuju co všechno tady původní majitelé zasadili a nestačím zírat, jsou tu toho spousty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ti rostou na zahradě? A jak je máš vysoké ?

      Vymazat
  6. Evi, to je taková krása, všechny ty fotky a zážitky! My zatím vůbec nevíme, jak to letos s dovolenou dopadne ....ach jo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, určitě něco vymyslíte:) my už máme naplánováno ....

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Obdivuji, co všechno příroda dokáže :)

      Vymazat
  8. Evi,po Madeire i ja poškuľujem. Snáď sa tam dostanem aj ja raz. :) Krásne si to nafotila. A ďakujem pekne za návštevu u mňa. Ahoj. Dana :):).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc doporučuji. Byla jsem vloni poprvé a z nadšení jsem musela dovolenou opakovat :-)))

      Vymazat
  9. Evi, nádhera! Jak z nejkrásnější botanické zahrady! Úplně na mě dýchla dovolenková nálada!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, Madeira je jedna velká botanická:-)))

      Vymazat
  10. Krasne fotky, na Madejiru by som aj ja rada sla pozriet a nielen preto, aby sim precvicila portugalcinu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madeira se musí zažít... Věděla jsem , že se tam určitě vrátím ... Prostě jsem musela. Já procvičovala angličtinu. Portugalština mi přijde moc těžká :)

      Vymazat