úterý 19. května 2015

Návrat po odmlce:-)

Omlouvám se, že jsem nereagovala na vaše příspěvky. Ty svoje jsem si připravila dopředu, takže to skoro vypadalo, že jsem stále tady.

Zdravím vás všechny z cest a posílám malou ochutnávku v podobě  první foto-cestovatelské  reportáže.
Jak je o mně známo: raději fotím, než píšu:-)










34 komentářů:

  1. Evi, to je nádhera!!!! Jen nás zásobuj! Dnes je zima, tak ať se ohřejeme :-)
    Užij si vše naplno a s radostí, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Klárko, pošlu nějaké sluníčko:-))

      Vymazat
  2. Kráááása , moc ti to přeji . Vím o tobě , že moc ráda cestuješ , tak si to tam užij . Ten páv je naprostá dokonalost a strelicie to samé . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem objevila Šárko letos obří strelície-ty jsem ještě nikdy neviděla....určitě fotky přidám. Měj se..Eva

      Vymazat
  3. Evi, krása!!! Určitě ještě nějaký fotky dej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dám určitě:-)))..mám jich zásobu:)

      Vymazat
  4. Nádhera !..
    ...a ja napíšem k tej kráse tu zmenu v recepte,aby som to trochu uzemnila :)
    ..cesto bolo lístkové,často ho používam takto ,na slano,mám ho v tých rúličkách v chladničke...
    ..uvarený chrest,nakrajaný,pridaný k domacej údenej slaninke..vajíčka,usmažiť,tuším nejaký strúhaný syr a naše byliny zo záhrady : libeček,po našom vegeta,nejaký tymiam,oregano,myslím aj púpavové listy...zapiecť,nepotieram vajíčkom,ale len maslom :)
    Bolo to dobré !
    Príjemný pobyt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, díky.... to vypadá zajímavě, musím též vyzkoušet.

      Vymazat
  5. Nádherné snímky, ten první je naprosto úžasný... Tak si cestování užij ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc.... určitě něco zase přidám.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou nádherné fotky...tam by se mi také líbilo. Radost se dívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji to všem :-)...je tu nádherná příroda.

      Vymazat
  8. Tam je krasne... Tesim sa na ostatne...

    OdpovědětVymazat
  9. Krása. To jsi plná zážitků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, to budu dlouho vstřebávat:-)))

      Vymazat
  10. Evi, to je nádhera..a ten páv-wau! Krásné fotografie..určitě sis to krásně užila, protože to tam vypadá přímo božsky..teď se ještě vzpamatovat z návratu a naskočit do školy:o)..měj se moc krásně.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude se mnou horší:-))))... ještě nějaké fotky přidám.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Díky Ajko, návrat do reality bude krutý. Eva

      Vymazat
  12. Krásný únik do exotické ptírody:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo nádherně... Horší je pak únik domů :-(

      Vymazat
  13. měla jsi určo nádhernou dovolenou, krásné fotky
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam se náměty na focení nabízejí samy :))

      Vymazat
  14. Evičko, moc děkuji za překrásné fotky! Opravdu se kochám...
    Mrkni ke mě na blog - vyhrála si!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za milou výhru.
      Adresu jsem už poslala. Eva

      Vymazat
  15. Bomba, těším se na další foto..Ila

    OdpovědětVymazat
  16. Evi, super fotky. Úplně jsi mne zmátla tou první, to vypadá jak nějaká asijská destinace. Těším se na další, sálá z nich pohoda a teplo. Tady se sakra ochladilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, už připravuji další :-)))...pošlu sluníčko :)

      Vymazat
  17. Krasne muselo byt tam, odkial nam posielate foto. Len skoda, ze neviem identifikovat, kde ste boli...ani podla jazyka ani podla kvetin. Stretlicia je typicka napr. aj pre Madeiru, ale toto bude urcite najaka vzdialenejsia exotika.

    OdpovědětVymazat