úterý 12. května 2015

Slaný koláč s chřestem



Těsto:
250 g hladké mouky
125 g studeného másla
1 vejce 
sůl
Těsto uložíme na půl hodiny do lednice.

Náplň:
zakysaná smetana 
3 vejce
sůl, pepř, kmín
italské bylinky
balkánský sýr
vařený chřest

Korpus pečeme na 180 st. asi 1/4 hodiny.
Po upečení ihned zalijeme náplní a vrátíme na 20-25 minut zpět do trouby.

Tak ať vám chutná jako nám.

28 komentářů:

  1. Koukám, ranní ptáče....měj hezký slunečný den :o) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene...příspěvky si připravuji dopředu...já naopak ráda spím.-)))

      Vymazat
  2. Páni, dobrůtka hned po ránu.... :-)
    Dneska bude krásně, tak se měj fajn, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale po ránu se k tomu nehodí to vínečko:-))

      Vymazat
  3. Dobrota a ještě s chřestem . To bych mohla . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky můžeme...máme rádi chřestové období:-)

      Vymazat
  4. Evi, vypada skvele. Ja se musim priznat, ze ho vetsinou kupuji, ale mozna zkusim i ten domaci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chřestu jsem zatím na chuť nepřišla, ale tohle vypadá moc dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho dříve taky nemusela.-)

      Vymazat
  6. Evi tedy ty mě ale děláš chutě :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mě zase provokuješ tím svým nádherným háčkováním:-)))

      Vymazat
  7. Vypadá opravdu skvěle!
    Evi, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, skvělý recept. Mohu se zeptat, jestli ten chřest předem loupeš? děkuji Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, to vypadá skvěle. My teď tedy vůbec nejíme nic s moukou, ale to také skončí a pak ho zkusím, možná už jen z nakládaného chřestu, sezona za chvíli skončí....

    OdpovědětVymazat
  10. ..ááá,idem ho spraviť,mám trocha špargle,už o ňu spolukuchárka stratila záujem :),lístkové cesto,smotana ,dík,to ja rada,tieto slané koláče :)...v svojej ,, nove ,,j kuchyni,viď blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem někoho inspirovala:-))

      Vymazat
  11. ...hotovo ! trochu pozmenený ,ale chutil :)
    ..tak dík !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  12. Recept vypadá úžasně! Asi to někdy vyzkouším. Děkuju.

    OdpovědětVymazat