neděle 10. května 2015





V parfumérii jsem si byla " očuchat " vůni R.C. 
Místo obyčejného papírku jsem dostala na vyzkoušení papírové pírko.
Vůni jsem si domů neodnesla, ale dvě pírka ano.....a nemohla jsem je vyhodit :-)

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já bych nikdy takové nevystříhala:)

      Vymazat
  2. To je hezký nápad :) , Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. ..zase kovový,gravírovaný ! ,rám :):):)...yes !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo .... Mám pro ně velkou slabost :)))

      Vymazat
  4. Kreativny napad, ako nahradit nudny papierik. Idem si hned aj pozriet, aky ma flakon...A vonu odporucate? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Flakon má vybroušený uzávěr ...zajímavý.
    Mám ráda cypřiš, bergamot a borovici.....a myslim , že jsou tam taky citrusy a mandarinka.
    Svěží letní vůně.... Ale nevím , jak dlouho vydrží.
    Díky za milou virtuální návštěvu :) Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jee ty jsou hezká :) při prvním pohledu na ně, mne napadlo, že by se z nich dala udělat šablonka. Třeba na savování :)... otázkou je, jestli by to v praxi šlo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, to je velmi nápadité!
    A zrcadlo se mi taky moc líbí!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Jj, skvělý tah na naši peněženku:-)

      Vymazat