čtvrtek 28. května 2015

Loučení s Madeirou....

Dnes poslední cestovatelský příspěvek z úžasné relaxační dovolené.
Pokud máte Madeiru v plánu a zajímaly by vás podrobnější informace, ráda je předám.







10 komentářů:

  1. Evo to je veliká nádhera , snad jednou . Zatím budu snít u tvých fotek . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o Madeiře taky dlouho jen snila :-)))

      Vymazat
  2. Nádhera, ta fotka z letadla , trochu děsivá ta výška....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... bojím se létat :-) a u okénka zásadně nesedím :-)

      Vymazat
  3. Tedy, ta fotka z letadla je opravdu úžasná, moc se ti povedla. Já, bohužel, nejsem pro exotické dovolené, takže o Madeiře jen čtu (hlavně ve starých knihách). :-) Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Loučení s mořem je pro mě vždycky nějak smutné...
    Evi, moc krásné fotky, věřím, že máš krásné vzpomínky!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě Heli taky :-(
    Bylo krásně, na to se nedá zapomenout. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, to je krása..nádherná příroda! Jak já už se těším na moře! Jinak já létání taky až tolik nemusím.. a že si ho vždycky pořádně užiji:o))..Měj moc krásný víkend..PS: Ještě měsíc:o)) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už jenom 3.týdny. Kvůli rekonstrukci končíme dřív. Taky se už moc těším. Eva

      Vymazat