neděle 24. května 2015

Třetí cestovatelský příspěvek je pro milovníky dobrého a zdravého jídla...aneb kuk do madeirské tržnice













18 komentářů:

  1. To by bylo přesně pro mě , já taková tržiště miluju . Docela si to užívám v Brně na zelňáku nebo v Bratislavě . Budu muset zajet , už jsme tam dlouho nebyli . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás nic podobného není :-(... Snad jedině v Praze.

      Vymazat
  2. Evi......díky za krásné fotoreportáže .
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač... Ještě mám 2 příspěvky připravené.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. JAni, taky mi trvalo hodně dlouho, než jsem ji pokaždé opustila :))))

      Vymazat
  4. To je nadhera. Ja tyhle trziste miluju !

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Chtěla bych být madeirská hospodyňka :))

      Vymazat
  6. Evi, tak tohle bych si přála mít poblíž místo supermarketů..To by se vařilo a jedlo zdravěji..Měj moc krásnou neděli. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se jedlo zdravě:))).... Inko, zas mi nejde odpovídat na tvoje příspěvky.

      Vymazat
  7. Evi, to je nádhera! Tam bych si tedy užila, i když je pravda, že ve spoustě ovoce i zeleniny trochu tápu... (nemluvě i těch rybách :o))
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ochutnala si každé ovocie? Zaujala ma tá uhorka skrížená s nezrelou šiškou. Čo to je? Alebo tie malé ružovo-červené, ktoré sú aj sušené. Aké sú ceny zeleniny oproti tým naším? No radšej končím, otázok je veľa....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ač jsem tam byla podruhé, tak jsem samozřejmě vše neochutnala- to ani nejde:-)))) na to není moje trávicí soustava stavěná :)))
      Okurka je plod filodendronu. Na to malé červené se musim podívat doma. Vyfotografovala jsem si název. To červené sušené je květ ibišku.
      Ceny jsou dražší .... Batáty za 2.50 eur... Stříbrné banány 3.80 eur atd. Sušené ovoce bez chemie :-))) okolo 3 eur za 100 g.
      Diky za milou návštěvu na mem blogu. Eva

      Vymazat
  9. Páni to je Evi ale zdravých dobrot :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byla dieta, vid ?
      Ochutnávali jsme , co se dalo :-)))

      Vymazat