neděle 10. února 2013

Valentýnské perníčky







                                              M e d o v á  s r d í č k a

50 dkg hladké mouky
25 dkg moučkového cukru
2 vejce
10 dkg másla
2 lžíce medu
2 lžíce rumu
perníkové koření
půl lžičky jedlé sody

Vykrájené tvary potíráme před pečením vlažnou vodou.
Pečeme na 170 st.

P.S. hvězdička byla vytvořena obtiskem dětského razítka.



11 komentářů:

  1. Evičko, perníčky vypadají nádherně .... ty asi moc dobře víš, že "láska prochází žaludkem":o):o):o) .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markétko...no právě:-)))..medové perníčky má můj manžel nejraději. Hezký večer. Eva

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, kdy to vše stíháš?????.........perníčky mám spojené s Vianocami, ale dobrý nápad....a srdíčka se hodí na Valentýna :-))
    ....a to je ten dobrý vyskúšaný recepis!!!! mňam-tie budú výborné!!!! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť víš, že jsem je pekla už před týdnem. Dneska jsem jenom zdobila. Hezký týden. Eva

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, no teda ten tvůj muž je ale milovaný :-)) A srdíčka jsou krásná... a je to dobrý dárek, já mám taky nejraději ty k snědku:))Tak krásný týden Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  4. Jej, nějak mi nejde odeslat odpověď.....:-(
    Milovaný je:-))) hihi a taky moc mlsný. Já bych si raději dala hořkou čokoládu......tak hezký valentýnský týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, krásný nápad se srdíčky. Jsi šikulka :) Na cestovkách jsem bohužel nebyla. Dnešní den byl hodně pracovní. Přeji ti krásný týden. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný týden i tobě Moni....nějak nestíhám. Eva

      Vymazat