čtvrtek 21. února 2013

filcové brože





Na začátku byla tahle kytka....dárek od kamarádky-učitelky ze školky....a pak výzva, abych taky konečně něco vytvořila.......vyprovokovala mě:-)

Místo  obstarávání chodu domácnosti jsem šila a šila.

Mám ráda DESIGUAL....a tam hledám inspiraci.

Takže BROŽE Á LA DESIGUAL:






10 komentářů:

  1. Evi, no vidíš, skvělý...:-) Desigual se nám s mojí Domi taky líbí:-)) hezký večer Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,fotky jsou trochu nepovedený, barvy moc neodpovídají. Měla jsem tu nějak málo světla. Eva

      Vymazat
  2. Evi krásné, filcové doplňky na oblečení mám taky moc ráda. Přeji krásný víkend, jsi šikulka. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,dík za návštěvu..Tobě taky hezký víkend. Mně začínají prázdniny. Eva

      Vymazat
  3. Evi parádní -- už se těším na další.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, najdeš v příštím příspěvku. Eva

      Vymazat
  4. Evičko, moc krásné brože .... Marki

    OdpovědětVymazat