středa 13. února 2013






Náš Valentýn je ve sladké podobě:-)

Recept je k mání:   tady

P.S. cedulky vytvářím ze vzorníků barev z Bauhausu

14 komentářů:

  1. Evi, krásného Valentýna :) Opět krásně nazdobeno! Díky za recept na muffiny, určitě vyzkouším. Mám trochu jiný. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je Moni vyzkoušený až moc:-))....tentokrát jsem tam dala ještě strouhanou mrkev a lískové oříšky. Krásného Valentýna i Tobě. Eva

      Vymazat
  2. Evi i Tobě krásného Valentýna měj krásný a pohodový den :o)A moc děkuju za receptík.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Marti vyzkoušej...dá se použít známé "co dům dal" :-))) hezký zítřejší den i Tobě. Eva

      Vymazat
  3. Jé, mufinky, a srdíčkové:-)))... ty jsou určitě nej:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, jsou rychlé a chutnají fakt dobře. Doporučuji k vyzkoušení. Eva

      Vymazat
  4. Evi, u nas pece mufinky moje mamka, zrovna dneska (taky valentynske :o) Preji ti krasneho Valentynka plneho lasky! Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásného Valentýna i Tobě Katko:-))..užijte si to! Eva

      Vymazat
  5. Evi,sladkého Valentýna. Já ho letos ošidila čokoládou s lentilkami, tak snad mi bude odpuštěno.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, i to se určitě počítá:-)))krásný večer. Eva

      Vymazat
  6. Evičko, krásného Valentýna i tobě ...... recept na muffinky jsem si opsala, určitě ho vyzkouším .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko vyzkoušej. Určitě nebudeš litovat:-)))..hezký večer. Eva

      Vymazat
  7. Evi, moc díky za ochutnávku....mufinka chuťovo výborná! Hezký večer si užite... pa Ela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Elo:-)))....nakonec jsme zůstali doma. Hezký valentýnský večer. Eva

      Vymazat