neděle 3. února 2013



Bílý hyacint odkvetl.

Koupila jsem si nový-temně fialový (podle paní prodavačky).
Uvidíme, jaká barva bude.

Opět fialové filcování.

8 komentářů:

  1. Ahoj Evi, tak nejdřív ti musím pochválit bydlení,Ikea vybrala moc dobře. Máte to doma příjemné a pro dva úžasné!!! Můj hyacint skončil v komoře, kde si může vonět a docela se mu tam daří v tom chladu:-)) tak pěknou neděli Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, díky za milou návštěvu i komentář. V bytě máme teploučko,tak se brzo květu dočkám:-) Hezkou neděli i tobě.Eva

      Vymazat
  2. Evičko, držím palečky ať ti "hyacint" brzy vykvete a potěší tě nejen tou správnou barvou, ale i krásnou vůní .... pohodovou neděli ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, díky za návštěvu. Na hyacint se těším. Přeji hezkou neděli a ať se vydaří ta vaše plánovaná oslava. Eva

      Vymazat
  3. Fialový bude určitě krásný .... asi bych si taky měla nějaký koupit:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám letos třetí....zásobuji pak mamčinu zahrádku:-) hezkou neděli Eva

      Vymazat
  4. Zdravím Evi, tak hyacinty mi zrovna odkvétají, ale dnes donesl muž se synkem narcisy ...tak jsme na ně zvědavá :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu. Narcisky jsem viděla na tvém blogu a budou určitě krásné. Hezké dny i tobě. Eva

      Vymazat