úterý 26. února 2013












Dneska jsem našla nové místo  pro moje staronové papírové motýlky:-))

10 komentářů:

  1. Evi, úplně designové osvětlení!!! paráda :) krásný večer ti přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyniklo to lépe tady než na té lampě. Jani,odkud jsi( psala jsi Marki,že od Prahy)....já tu taky bydlím...ale asi z té druhé strany. Hezký večer i tobě. Eva

      Vymazat
    2. Evi, bydlím na jih od Prahy cca 15 km od Berouna. A vím, že jsi z Odolené vody(z Ikea live:) Někdy bychom si v Praze mohly zajít na kafe, co říkáš? :)

      Vymazat
    3. Jani,teď si vzpomínám,že jsem kdysi reagovala na tvůj příspěvek z Berouna:-)))4 roky jsem tam bydlela...nabídku na kafčo přijímám:-)))

      Vymazat
  2. Jé Evi, moc krásné! Pamatuji si, že jsi je měla po vánocích na blogu a já jsem je zkoušela doma také, ale vůbec to tak nevyznělo. Užívej zasloužené prázdniny :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, na silvestra jsem měla hvězdy...ale motýlky jsem měla na lampě v obýváku a nějak mě to omrzelo. Eva

      Vymazat
  3. Evi vypadá to opravdu moc hezky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky....jen papír a drátek.Nic víc:-) Eva

      Vymazat
  4. Evi, krásný nápad, vypadá to fakt úžasně...hezký den Ada

    OdpovědětVymazat