pondělí 25. února 2013

polštářek







Chtěla jsem něco vytvořit.

Vůbec se mi ale nechtělo do vyndavání šicího stroje.
A tak vznikl staronový polštářek.
Stačila stará uháčkovaná dečka a perleťový knoflík.

12 komentářů:

  1. Evi, miluju "recy-věci" .... a tahle "recyklace" se ti moc povedla ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Háčkovaná dečka se povedla...a připomíná sněhovou vločku, která se usadila na polštářek:-)).......pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys věděla,jak je stará...:-) E.

      Vymazat
    2. ale to vobec nevadí,....stále je krásná!:-))---a šikovně si ji využila...

      Vymazat
    3. Sama jsem koukala,co z toho vzešlo:-)

      Vymazat
  3. Evi, ty jsi kouzelnice...jen tak taková krása :-))Mám nějaké volné polštářky a dečky taky, tak zkusím taky kouzlit podle tebe:) měj se krásně Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,zkus....budu se těšit na fotečky. Eva

      Vymazat
  4. Staré háčkované dečky mají své kouzlo a k saténovým polštářkům se krásně hodí. Hezké! :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni, jsem fakt líná vyndat i ten stroj. Mám prázdniny, tak odpočívám:-) Eva

      Vymazat
  5. Evi, přidávám se k Markétě - taky mám ráda recyklaci, renovaci, prostě re-... Polštář je něžný, romantický... Díky za úžasnou inspiraci... Myslím, že mám ještě pár háčkovaných deček schovaných po babičce a prababičce... A vypadá to, že brzy opět spatří světlo světa :-) Dnes jsem tu poprvé, ale nacházím tu spoustu krásných věcí... určitě nakouknu zase. Ať se daří i nadále. Krásné Velikonoce Anička

    OdpovědětVymazat
  6. ...taky hledám poklady po starých skříních. Díky za virtuální návštěvu. Krásný poslední velikonoční večer. Eva

    OdpovědětVymazat