pondělí 18. února 2013








Páteční květinové nákupy v IKEA.

Chudinky byly skoro uschlé.
Celý víkend jsem je oživovala.
Snad se zdařilo....:-)




Nenechte se zmást velikostí květů  .....je to mini orchidej:-)
Taky skoro suchá....za 25 korun čekala na mě.
Dostala oživovací vodní kúru a  snad se mi ji podařilo zachránit.

10 komentářů:

  1. Evi, podařilo a jsou nádherné a také fotky zátiší jsou moooc krásné :))hezký den Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,díky.....snad mojí péči-nepéči přežijí:-))) Eva

      Vymazat
  2. Dobrý nákup! Ta ti bude dělat radost ještě dlouho:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,mají je tam často...než aby je zalili,tak je raději dají do slev. Eva

      Vymazat
  3. Evičko, ty jsi ale zahradnice, ..... přeju ti, ať ti hyacinty krásně vykvetou a orchidejka zůstane tak krásná jak je ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko..jsem taková ta "domácí" zahradnice:-)))..nedbalá:-(..zalévám,když už jsou skoro uschlé. Eva

      Vymazat
  4. Evi prima nákup --- přeji at Ti dělají dlouho radost.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...z takových nákupů mám obzvlášť velkou radost.Eva

      Vymazat
  5. Evi, dělám to samé. Nedávno jsem koupila v Ikea polosuché minirůžičky za dobrou cenu a dělají mi radost doteď... Krásně jsi je oživila. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,takhle já nakupuju docela často:-))) Eva

      Vymazat