neděle 24. února 2013








Na internetu dneska psali,že je to poslední vydatné sněžení v letošní zimě....tak jsme si to nemohli nechat ujít.......byla to krásná zimní procházka:-)

8 komentářů:

  1. Ahoj Evi, dnes to byl krásny zimní den...sněhová nadílka i trošku toho sluníčka :-)...máš nádherné momentky z procházky a nejvíc se mi líbí tá 1.----tá by se hodila do rámečku!a tá poslední je taky super:-) pa Ela a hezké prázdniny!!!!!!!:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,ta první byla náhoda( jako to vždy bývá u hezkých fotek)..taky se mi líbí-nahoře nebe a dole sníh:-) Hezký týden. Eva

      Vymazat
  2. Evi, krásné fotky, povedly se Ti a bodláky na fotkách miluji... Snad je to opravdu poslední vydatné sněžení. Měj krásný týden :-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moni za milý komentík. Taky se mi bodláky líbí (teda jen na těch fotkách samozřejmě:-))) Hezký týden i tobě....já budu mít týden prázdninový. Eva

      Vymazat
  3. Evi, je vidět, že ti procházka udělala dobře a doufám, že máš pravdu, u nás je to děs...teď prý začíná pršet:-)) Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás Jani všechno taje...venku je teplo. Dneska bylo na sluníčku 12 st. Hezký týden. Eva

      Vymazat
  4. Poslední fotka je úžasná. Skoro se nechce věřit , že toto se dá vidět v okolí Odolky.... Zkrátka: nový foťáček je ve správných rukách ;-) Dobrou noc a hezké dny , třebaže bez sněhu :-) Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem kousek od baráčku....předposlední je zamrzlé jezírko u nás dole:-))) a poslední hned u toho. papa Eva

      Vymazat