úterý 11. července 2017

Vázaly jsme svatební kytky ......pro sousedku.
Bylo to krásné voňavé odpoledne....přála si "něco" do fialova.
Jak se vám líbí?


















18 komentářů:

  1. Evi, kytičky jsou nádherné, určitě se budou líbit. Frézie mám moc ráda.
    Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, moc krásně jste kytice vázaly. Krásná kombinace. A já jaká svatba a ono u sousedů :o). Měj se krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sousedka, moje kolegyně a dokonce moje neteř ( ale to jsme zrovna uz seděli v letadle)

      Vymazat
  3. Moc hezké kytičky a musí krásně vonět...

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Alenko díky ( už jsem se vrátila, ale nějak se nemůžu vzpamatovat :-)))

      Vymazat
  5. Velmi krásné, Evi!
    Měj pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný. To by se líbilo naši Klárce, měli svatbu do fialova.

    OdpovědětVymazat