pondělí 3. července 2017

Itálie...moje srdeční záležitost.
Budu se opakovat....mám ráda " starou " Itálii ( a proto jsem se taky pustila do italštiny), její architekturu, miluji jejich kávu a kavárny, módu, boty, parfémy a mořeeeeéé, bez kterého si neumím představit léto.....a samozřejmě jejich gastronomii a uvolněný způsob stravování.

Mám ji....moji vytouženou knihu, o které jsem psala Tady......jak píše autorka, je to kniha pro ty, kdo mají odvahu vstoupit do nových skrytých rozměrů italské kuchyně.....pro každého, kdo někdy chtěl vařit po italsku, ale nevěděl, kde začít....pro všechny, kdo si myslí, že se v Itálii jedí jen samé těstoviny a pizza. 

JAKÁ ZEMĚ A KUCHYNĚ ZAUJALA VÁS???

P.S...... a chci jet do ŘÍMA!!!!.







10 komentářů:

  1. Však taky všechny cesty vedou do Říma :-). Tam jsem nebyla.Ale navštívila jsem jen Veronu, Benátky,Padovu a některá další města. U moře jako takového jsem tam nebyla. Plavat jezdím do Chorvatska :-)
    Přeji Ti hodně zdaru při zdolávání jazyka italského a ať se i daří italské ňamky.
    Hezké prázdniny!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani:-)Do Chorvatska jsme jezdili 17 let a moc se nám tam líbilo:-)

      Vymazat
  2. Evi, hned jedu s Tebou:o))))..každopádně má Itálie své veliké kouzlo.My letos ještě netušíme, kam nás nohy donesou, respektive spíš kam nás letadlo dopraví. Krásné a pohodové dny. Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, ty dobroty vypadají senzačně, hned bych ochutnala, ale italskou kuchyni moc neznám. :O)
    Přeji krásné léto a ať se Ti podaří do Říma se podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řím bude až tak za rok. Pro letošek jsou jiné plány :)))

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že jsem si krásu Itálie užila jako hodně mladá a svobodná. Dneska už mám nejraději sníh a zimu, takže italské moře není pro mne, ale památky a styl života (včetně jídla) i teď mám ráda. Tak si užívej učení i budoucí pohody u moře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) s učením to žádná hitparáda není :))

      Vymazat
  5. Kdo by si ji nezamiloval pro všechno to, co si tak hezky popsala, Evi. Do Itálie mohu jezdit do konce života a nebudu mít dost. Na Řím moc ráda vzpomínám, prostě božské město.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, napsala jsi to líp než já :-)))

      Vymazat