pátek 28. července 2017

STROMBOLI

Poslední ostrov, který jsme navštívili byl bizardní ostrov STROMBOLI s aktivní sopkou, nad jejímž vrcholem se stále vznáší oblak kouře.








20 komentářů:

  1. Evi,nádherné fotky.Jednou bych ráda, všechny tyto ostrovy navštívila, ale míst, kam bych se ráda podívala je tolik o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěvu doporučuji :-) je to tam nádherné. Eva

      Vymazat
  2. Teda, to musel být skoro adrenalinový zážitek ostrov s aktivní sopkou :-) Krásné dny Evi :-) Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, to byl ...,takový zvláštní pocit :-) je to tam krásné. Eva

      Vymazat
  3. Krásné záběry zajímavého místa, kde si příroda hraje trochu jinak než u nás.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda to tam hezky zařídila ;-)

      Vymazat
  4. Evi, krásné fotky a já zatím nic..Manžel prý čeká na poslední chvíli. Ach jo! Já už se pomalu loučím s myšlenkou, že letos uvidím moře.. a to mě teda pěkně štve...Měj se moc krásně. Díky tvým fotkám se alespoň kochám. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už je poslední italský příspěvek ;-))
      To jsou chlapi:) ten můj taky rád čeká na poslední chvíli. My to máme jinak vid ? Já mám ráda své jisté :)))

      Vymazat
  5. Opravdu moc hezké místo a ta sopka, to musí být něco ;-) Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, bylo to takové zvláštní. .... Co kdyby :-))))

      Vymazat
  6. Zajímavý výlet, hezké fotky. Na ostrov se sopkou bych se podívala docela ráda.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Prohlédla jsem si i ostatní články z vašeho putování...moc hezké. Taky chystám clánek o své dovolené, fotečkový članek :-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu. Budu se těšit na příspěvek. Já mám taky ještě něco v plánu. Eva

      Vymazat
  8. Překrásné moc.Hezký víkend:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to nádherné ostrovy. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  9. Evi, konečně jsem si pročetla a prohlédla tvůj seriál o Liparských ostrovech. Děkuji, je to nádhera!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tam byla. Mám v sobě nezapomenutelné zážitky.

      Vymazat
  10. Moc velká krása, Stromboli jsem neviděla, jen Vesuv....e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak budeš muset do Itálie znova:-)

      Vymazat