neděle 9. července 2017

Chtěla jsem si v Praze koupit něco hezkého na sebe.
Dopadlo to úplně jinak. 
Nekoupila jsem si vůbec nic.
Peníze jsem ale přece jenom utrácela.
 Nakoupila jsem totiž naší paní Lolánkové.
Jsem prostě babička "jaksepatří" :-)
(babičky pochopí.....)









18 komentářů:

  1. Ano, babičky pochopí. Já měla dva kluky, tak když se narodila první vnučka užívala jsem si to holčičkovské plnou měrou.
    Nakoupila jsi krásnou garderóbu. Lolince to bude hodně slušet.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. To se mám na co těšit :-)) - do budoucna. Hezké kousky. Krásnou neděli D.

    OdpovědětVymazat
  3. Na takovou princeznu, to se nakupuje samo :-). A ty zajíčkové legíny i mikina jsou super.
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, takový nákupy znám:o). Za holčičky se utrácí nejlíp. Já si kupovala kabelku na DSG a chybělo mi asi 38 korun do dopravy zdarma. Tak jsem koupila Aničce k tomu šatičky za něco málo přes 1000 korun. Ta doprava se mi vážně vyplatila:o).Ale mám radost, protože jsou moc krásné. Takže úplně chápu tvé nakupování. Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, hezky jsi nakoupila, věcičky se dají krásně kombinovat, takže to bude Lolince slušet. Už teď je to pusinka okatá. Jsi babička jak se patří. :o)
    Přeji fajn neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se da alespoň z čeho vybírat :-)

      Vymazat
  6. Evi, krásné věcičky jsi koupila. Hlavně ty šatičky se zajíčkem, ty se budou Lolince určitě líbit :-) Ivana.

    OdpovědětVymazat
  7. ...kdo by odolal!!! Nádhera!
    Evi, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Pre dievčatko sa kupuje lepšie ako pre chlapčeka, dakedy mám chuť kúpiť nejaké pekné šatôčky že veď snáď bude v rodine aj dievčatko, a potom sa to zíde. Jednoducho ťa chápem. Nádherné vecičky si nakúpila. Pekné leto prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda , pro holčičky je módních lákadel více:-)

      Vymazat
  9. Krásné nakupování...Teď uż to taky tak mám s tou naší malou :-) Ila

    OdpovědětVymazat