středa 26. července 2017

LIPARI

Z Vulcana jsme dopluli na ostrov LIPARI.

Ostrov je ráj pro pěší turisty. Bydlí zde  4500 obyvatel. Nad městem ční do výšky mohutný skalní masív s akropolí, na jejímž místě byl ve středověku založen hrad.

Selská stavení vypadají jako bílé krychle s plochou střechou ( ta se využívá k sušení obilí, fíků a ořechů). Před vchodem je veranda, jejíž rákosovou střechu nesou kulaté sloupy z lávového kamene.










24 komentářů:

  1. Evi, tak to je pecka. Nádherné místo, úžasné záběry.
    Přeji krásné dny, ale ty tam určitě máte. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně na mne ta atmosféra z fotek sálá. Opět moc prima.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozítří bude ještě jeden příspěvek:-)

      Vymazat
  3. Ty fotky jsou sen,vážně.Díky za zprostřekování.Hezké dny.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ve snu jsem si tam připadala :-)))

      Vymazat
  4. Nádhera..Evi, krásné dny..já už mám vnučky a je pěkně ošklivo. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu mám neteř a počasí taky nic moc.

      Vymazat
  5. Jak moře v létě nemusím, tak bych jela hned. Opravdu moc krásné místo. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bys mohla vyrážet na túry :-)

      Vymazat
  6. Nádhera! To mi připomnělo, že už je to třicet let, co jsem projela Itálii od shora dolů a zpět, ani se mi tomu nechce věřit. Do Di Trevi jsem mince naházela, tak se snad jednou musím vrátit! p.s. Na té Kampě jsme se minulý týden mohly vidět, blog chystam..... krásné prázdniny, E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla na Kampě v sobotu;-) a půjdeš na botky ?

      Vymazat
  7. Při pohledu na fotky mě mrzí, že letos nejedu nikam k moři, nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní fotky, krásný výlet.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Evi tak to ste stihli vela vidiet. My sme obchadzali len mestecko, ale boli sme tam len sedem dni aj s cestou a potrebovala som si hlavne oddychnut, hoci kazdy den sme chodili asi 3-4 hodiny po pamiatkach, ale na jednom mieste. Teraz som uz v praci mesiac a potrebovala by som dalsiu dovolenku na oddych. Krasne leto prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme to tak nějak prokládali..... památky, cesty busem, lodi, popíjení kávy, vínka u dobrého jídla, poklábosení s přáteli , válení v móóřřřiii i na pláži.
      Dali jsme ještě Stromboli ( příšpěvek bude zitra), ostrov mě nadchl.
      V jakém městě jste byli vy?

      Další dovolenou mám ještě v plánu. Zatim čtu cestovní průvodce ;-)
      Měj se hezky. Eva

      Vymazat
  10. Hezky pestré jste to Evo měli na dovolené, to mám také ráda. Já budu hladit mořské vlnky až v září, tak mám těšení před sebou.
    Užívej léto.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my tak máme vždycky:-)
      V září budeme tiše závidét.
      A kam to bude???

      Vymazat