čtvrtek 6. července 2017

PLAVEME  ve vaně ........a budeme plavat :-)

Cesta do Prahy pro nový řidičák. 
Některé obchody mě dost zklamaly. Divím se, co vše se dá prodávat (ne prodat) ve slevách.  To jsou "hadry", které se snad nosily před dvaceti lety.
Takže ve slevách pro mě letos nic. Ale mám nachystáno na dovolenou. Nové plavky (nákup plavek to je kapitola sama o sobě:-))) jak se svými rozměry nevejdete do tabulek výrobců, máte smůlu. Proč zrovna já???? To mě vždycky napadá....ale vím, že je nás víc, na které jdou v kabinkách depky:-)))),       nové boty a lak ne nehty.



22 komentářů:

  1. Plavu si ani nevím jak - to zrovna z očiček Lolinky kouká. Na dovolenou máš nachystáno pěkně. Plavky vypadají pěkně, botičky taky a až si k tomu nehty nalakuješ, tak budeš super !!!!
    Měj se krásně!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lolinka je vodní živel :-)
      Hani, ty máš taky blog viď? Nemůžu ho najít. Pošli prosím odkaz. Eva

      Vymazat
  2. Baby ring je úžasná vec, dovolenku s vnučkou si určite užijete :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plavací kruh je super:) Lolče se moc líbí.

      Vymazat
  3. Depky v kabinkách - ano kapitola sama o sobě i bez plavek.
    Také jsem si letos kupovala nové plavky, ale řeším to již několik let přímým nákupem z Litexu, tam si totiž mohu kombinovat vrchní díl se spodním, jak mi který střih vyhovuje.
    Pěkný den Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zrovna včera jsem vytáhla staré plavky a zjistila, že se mi v prádelníku srazily. :-) Takže mne čeká to, cos tu napsala - a netěším se na to. Ovšem ten plavající drobeček je úžasný, ten vynahradí veškeré ty depkopocity ve zkušebních kabinkách. Krásně si to užívej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :).... ale bohužel se chceme koupat taky v nějakém hezkém oblečku že?

      Vymazat
  5. Lovely plaváčik :-)
    Moja Naďa si tiež kupuje zložito plavky, lebo má rada tie starosvetské so sukničkou!:-)
    pa!Alena V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je to náš plaváček:) a pak už musíš vytírat celou koupelnu:)))

      Vymazat
  6. Evi, Lolinka ve vodě vypadá šťastně. Přiznám se, že kruh, nebo co má kolem krku jsem nikdy neviděla. Jak to funguje? A plavky mají hezkou barvičku, dobře sis vybrala.
    Hezkou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kruh je rozpínací. Nandá se, zapne se a už to plave samo :)))))

      Vymazat
  7. Plaváček je kouzelný a výprodeje - měla jsem úplně stejné pocity, jako ty, Evi. Z velkých nákupů jsem si přinesla šátek :o) Ty tvé žabky se mi moc líbí!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z CCC:-)...a ty byly docela levné:-)

      Vymazat
  8. Evi, krásně jsi nakoupila. Jinak jak píšeš, plavky, to je kapitola sama o sobě. Já si je vždy kupovala v Americe a taky je tam mám. Letos pojedu na dovolenou někam jinam a tak mě nákup plavek čeká. Díky jizvě na břiše po žlučníku jsem omezená ještě dalším výběrem:o(. Už teď se koupi děsím:o)). měj se moc krásně a hlavně ať je pěkné počasí na plavky. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že v tom nejsem sama:))))
      Hodně sluníčka a klidu na chaloupce :-)))

      Vymazat
  9. Hezky jsi vybrala. Depku z kabinky mám taky a do plavek se vůbec netěším :-)) Loli se má skvěle, to bude dovolená :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loli roste jako z vody:) v sobotu ji bude 8 měsíců.

      Vymazat
  10. Evi pred dovolenkou som tiež hľadala plavky, hoci len náhradné, lebo jedny obľúbené pekné mám, aj sa do nich zmestím, ale nikdy nevieš, dvoje musíš mať. Nakoniec na mňa čakali jedny u Číňana, nechodím tam, ale bola som už zúfalá. Pekne si si nakúpila. Krásne leto prajem Zita

    OdpovědětVymazat