neděle 30. července 2017

Adolf Born a Werichova vila


Udělaly jsme si se sousedkou hezkou sobotu.
 Byly jsme na Kampě na výstavě Adolfa Borna, v opravené Werichově vile a na sladké a kávové tečce v Café Louvre.

Bornova výstava splnila naše očekávání....byla  (končí dnes) krásná. Jeho poslední symbolický obraz je hodně emotivní. Werichova vila nás nadchla...přestavba je udělána s citem a celá expozice je moc pěkná ..... a známá kavárna nás též nezklamala. Tak dobrý klasický Sacher se šlehačkou jsem dlouho nejedla.

Bohužel jsem neměla s sebou foťák....sousedka fotila na mobil. S jejím svolením využívám některé její fotografie. Třeba tu,  jak sedím u klavíru  Jaroslava Ježka:-)

Máte tip na nějakou dobrou výstavu nebo akci?















14 komentářů:

  1. To musel být bezvadný výlet. Něco na oko, něco pro duši a něco na ,, zub " .
    Hezkou neděli přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak koukám, že jsem se na výstavu tak dlouho chystala, až to nevyšlo... Moje velká škoda.
    Vila teď snad vydrží nějakou dobu otevřená a Louvre, to je naštěstí zaručená klasika.
    Evi, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Prošvihnutá výstava A. Borna mrzí - zvlášť proto, že to mám z práce "za rohem" :-(. Ale do vily někdy vyrazím - díky za připomenutí. Člověk nejvíc zapomíná na to co má nejblíž - podobně jako s Bornem to dopadlo s francouzským trhy na Kampě.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak někdy bývá. Já občas taky honím tyhle akce na poslední chvíli :-)

      Vymazat
  4. Evi, ta Werichova vila mi nedává spát ;-) Mám v seznamu must-to-see ještě dvě výstavy, jedna je Skála ve Valdštejnské jízdárně a druhá obrazy v paláci Kinských na Staromáku (jméno autora si nepamatuju a seznam nemám po ruce...) a u nás v Jablonci budou bižuterní dny s přehlídkami a ukázkami řemesla - koukni na stránky jabloneckého muzea... papa, jdu míchat omáčku... E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti napovím Gerhard Richter :-) jeho i Skálu mám také v plánu :-)

      Vymazat
  5. Už jsem se domlouvala s neteří, které bydlí v Praze, že bychom nakoukly společně :o). Já se musím polepšit a víc si sledovat, kde jaká výstava je, nějak jsem na to přestala dbát a moc jenom "zahradničím" a čtu.
    Měj se hezky Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se to snažím sledovat, ale aktivit mám tolik, že je třeba nakonec ani nestíhám.
      Většinou se se sousedkou vyhecujeme :-))) a jede se. A to nejlepší.

      Vymazat
  6. Super,je to.od nás ale daleko....P®kný víkend Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u vás jsou taky pěkný akce:-)

      Vymazat
  7. Evi, to musel být prima den. U klavíru jsi jako holčička. Moc ti to sluší. Káva se zákuskem vypadají ale taky moc dobře:o))..Přeji krásný nový týden. Inka, která je zatím pořád na chalupě a pracuje do úmoru:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se šetři... ach jo, půlka je už za námi ;-(

      Vymazat