neděle 18. prosince 2016

Za týden jsou Vánoce....zabaleno, připraveno:-))







18 komentářů:

  1. Zabaleno ještě nemám, dnes jdu ještě pro pár maličkostí..No to bude sprostých slov..Jak se budu proklínat!Čekám davy stejně praštěných šílenců jako jsem já!Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilčo, já byla včera v Praze na masáži a to si ani neumíš představit, co se dělo v obchodech. Jak ráda jsem jela domů;-))) Přeji úspěšný vánoční lov mezi drahou zvěŕi :)))

      Vymazat
  2. Ještě zabaleno nemám, ale dnes večer se na to chystám. Krásnou neděli D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně zabaleno, na přírodní vlně :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás posledni dobou už jenom příroda :-)))

      Vymazat
  4. My máme dnes, kvôli Dot, a nemám nič zabalené,len som včera chystala jedlo, imunitne som dole, po tom Milovom piatočnom záchvate...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji krásný Štědrý večer ....bude dobře uvidiš;-) myslím stále na tebe.

      Vymazat
  5. Evi,zabaleno ještě nemám, ale tvé balíčky jsou moc pěkné.
    Užívej v pohodě předvánoční čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, krásné balíčky. Já už mám vétšinu taky zabalenou, ale pár mě jich ještě čeká. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je balení za mnou :)))

      Vymazat
  7. Jsi prostě vzorňucha, co naděláme :o)
    Ale máš pravdu, v klidu to je zábava, už to taky skoro mám.
    Evi, měj příjemný podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Na začátku je to zábava, pak už mě to fakt neba:-)))

    OdpovědětVymazat
  9. To ti závidím, mne balení čeká.... zkraje si to užívám a ke konci mívám tendenci vyrobit "směsné" dárky... a málo co má pravidelný tvar, o to na balení hůř.... Tak krásný týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, myslim, že to mám taky tak- viz předchozí komentář :)))

      Vymazat
  10. Evi, máš krásně zabaleno..já už tedy skoro taky, ale chlubit se s tím moc nemůžu:o)! Balení není moje hobby, pokud je toho hromada jako je u nás..Kdy já se polepším, to nevím..:o(...Přeji nádherné a pohodové sváteční dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já balíla 5 hodin brrrr. Kdy já se polepším ???? :-)))

      Vymazat