pátek 23. prosince 2016

Chystáme Vánoce... letos v poklidu.... v úterý jsem vzala mamku na koncert Marie Rottrové.
 Splnila jsem její narozeninové přání. 
Obě jsme byly moc spokojené.Koncert trval skoro 3 hodiny, Maruška vypadala výborně a vybrala si úžasné hosty (mě oslovil Hradišťan a Jiří Bartoška)....včera jsem si šla vyzvednout poslední dárek....první náušničky pro naši Loli........nechala jsem je vyrobit od zlatnice podle mého návrhu ze starého řetízku a přesně takhle jsem si je představovala.
 Jak se vám líbí?



A už nám taky konečně svítí....ještě jsem dokoupila bronzové koule a v Ikee nová světýlka. Ježíšek může přijít.


20 komentářů:

  1. Náušnice jsou krásné, jemné, bude fešanda :) Já se letos tak dlouho chystala do Ikey, až jsem to vzdala...

    OdpovědětVymazat
  2. A dobŕe jsi udělala .... Ikeácké Vánoce nic moc a ještě k to u hodně lidi.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne a dojala si ma, milá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty mne..... Krásný vánoční čas:-)

      Vymazat
  4. Evičko, náušničky jsou krásné, moc se mi líbí ten nápad je vyrobit ze starého řetízku. :) A stromeček máte nádherný, bronzové koule mu moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky za milou vánoční pochvalu :-)))

      Vymazat
  5. Evičko, náušničky jsou překrásné, jemňounké, přesně pro malinkou holčičku.
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, je to nádhera! Jemné, kouzelné, krásný dárek!
    Přeji pohodu a klid! Budete mít nádherné Vánoce. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, naušnice jsou nádherné, stromeček taky, ale vaše hvězdička je nejkrásnější...a koukám, že roste jako z vody:o))..užijte si nádherné Vánoce! Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, přeji ti krásné sváteční dny, plné pohody a milých setkání.
    Náušničky jsou nádherné a Tvůj stromeček také.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a za milá slova :-))

      Vymazat
  9. Náušničky jsou nádherné. Evi, krásné vánoce D.

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, Loli budou slušet, hvězdička bude zářit zase o něco víc. Přeji krásně kouzelné Vánoce. Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne náušničky - ja som pre moju dcéru vytiahla dva páry mojich detských náušničiek. Ale zatiaľ čakám na jar, kým jej dám prepichnúť ušká.

    OdpovědětVymazat