čtvrtek 15. prosince 2016

Každý rok navštěvuji stříbrné vánoční trhy v Praze v Letňanech.
Podařilo se mi tam nakoupit několik pěkných dárečků.
Bohužel ne všechny můžu ukázat...prozradila bych Ježíškovo překvapení:-)
Pro Loli jsem nakoupila kousátko a hračku na kočárek....... radost jsem si udělala i sama sobě.....koupila jsem si metalický pytel a kožešinku na koženou židli.

Nakupujete dárky na vánočním trhu?




8 komentářů:

  1. Evi, úžasné věcičky, ten vak se mi líbí moc a moc!! Kožešina je taky perfektní. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla tam spousta krásných dárků, ale taky spousta kýče :-(

      Vymazat
  2. Na takových trzích bych nakoupila určitě, jen jsem na takové nenarazila ... koupila jsi hezké věci :-) D.

    OdpovědětVymazat
  3. Kožešinka i vak se mi taky moc líbí, já jsem letos ani na žádných trzích nebyla. Snad to napravíme o tomto víkendu. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na 2 a jedny jsem málem odstonala. Nohy jsem měla jako z ledu.

      Vymazat
  4. Evi, obě vnoučata mají držák na dudu, Krtka, Píďa nepoužívá a u Elišky se uvidí. Na trzích nakupuji, takové ty pro radost :o). Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam ráda chodím pro tu atmosféru :)) svařáček, pokec atd :)

      Vymazat