pátek 9. prosince 2016

Během adventu něco zdravého...
Co třeba banánové placičky s kokosem.
Zralý banán se rozmačká s kokosem.
 Utvoří se placičky, které se pečou při 180 st. než začnou hnědnout okraje.


12 komentářů:

  1. Odlehčená verze sladkého zobání :) Já mám ale problém s tím banánem, banány mám sice moc ráda, ale jakmile se přidá do lívanců, buchty apod., tak mi to nějak "nejede".. No sto lidí,sto chutí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, jednoduché, určitě dobré a taková rychlovka, když nás honí mlsná, že, krásný víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .....a že mě poslední dobou fakt honí :)))

      Vymazat
  3. Evi, skvělá inspirace :-) Díky, vyzkouším :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, zní to dobře, jistě i chutná, zkusím. Měj hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, díky za recept, placičky vypadají dobře.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, vyzkouším, banán v pečení moc ráda nemám...
    Užila jsem si vaše kulinářské cestování a moc chválím tu krásnou mísu.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat