pátek 30. prosince 2016

Vánoční prázdniny

..... si moc užívám. Manžel chodí do práce, tak jsem doma sama......a nemusím vařit, nemusím nic :-)
Celý rok mě televize nezajímá, teď si to vynahrazuji, čtu knížky,  setkávám se známými a kamarádkami, chodím s Lolinkou na procházky....ani moje vánoční dárky nezahálí...mixuji smoothie a fitt náramek mě honí k aktivitám.
Pravidelně každý měsíc chodím na thajské masáže. Moje dvorní Thajka mě vždycky hodí do klidu (tj. do normálního stavu)..... cestou na mě jukly slevy. Neodolala jsem a protože se chystám na hory, čekalo na mě v Etamu zimní pyžamo a radost mi udělaly i naušničky ve tvaru zmrzlé kapky...ty jsem teda vůbec nepotřebovala, ale znáte to:-)A v Sephoře jsem objevila milé dárečky pro někoho blízkého, kdo bude brzo slavit....zaujal mě korejský banánový výživný krém na ruce.
A protože jdu na Silvestra do divadla, zastavila jsem se včera cestou do bazénu nejenom pro silvestrovské jídlo, ale taky i v Zaře a ve slevách jsem objevila tyto obojky na krk
...a jsou moje:-)










Taky jsem likvidovala torza z vánoční květinové výzdoby.





Mějte se a užívejte si poslední dny roku.

14 komentářů:

  1. Krásné kousky jsi nakoupila. Já si zatím užívám doma u televize, mezi lidi vyrazím asi až příští týden. Krásný den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám obráceně. Příští týden bude samota na horách;-)

      Vymazat
  2. Evi, užíváš si prázdniny opravdu plnými doušky a tak to má být.
    Měj se hezky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, musím....abych nabrala síly do nového roku:-)))

      Vymazat
  3. Evi, tak začínám litovat:o), že jsem na chalupě a nevyrazím za slevami:o))).Ty naušnice by se mi moooc líbily:o)...asi se budu muset poohlédnout. Jinak jsi nakoupila krásně. Ještě usím napsat, že dnes bych tu potřebovala tvoji Thajku, protože po včerejším držení Emmičky jsem jak přeražená vejpůl:o( a pěkně mě bolí záda. Měj se moc krásně a taky si nádherně užij zbytek roku. Já nějak poslední roky nevím, zda se mám na toho Silvestra těšit:o)..Připíše se mi zase o jedno číslo navíc k tomu kkolik mi je:o))..a nějak se to zrychluje...ale je to jen a jen číslo..pá Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Thajku věřím....mně od Loli bolí snad úplně všechno:-)))...Silvestra beru jako každý jiný den,až zas ho tolik nemusím. A slevy na tebe počkají...zboží ve slevách je všude. Mějte se na chaloupce a užívejte si klidu. Eva

      Vymazat
  4. Evi, jen užívej a nabírej síly, rok bude dlouhý a jeden nikdy neví co ho čeká, měj se moc hezky,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabírám každý rok:-))) Měj se taky fajn. Eva

      Vymazat
  5. Tym nausniciam by som tiez neodolala...a vsetko ostatne ti iba prospieva...myslim, ze hlavne tie prechadzky s lolinkou...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, musím se hýbat. Náramek mě neustále vyzívá k aktivitě :)))

      Vymazat
  6. Evi, užívej si, je to třeba. Království za prázdný dům, konkrétně bez muže :)))) . Moudré vědí jak to myslím :). Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi souhlasím. Musím :-))) krásný zbytek roku. Eva

      Vymazat