neděle 11. prosince 2016

Z naší chodby...papírové ozdoby mě baví čím dál tím víc




20 komentářů:

  1. Jednoduché a krásné. Skvělá volby Evi! Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jednoduchosti krása , to platí pořád:-)

      Vymazat
  2. Krásné! Někdy se do nich možná pustím :-)) Hezkou neděli D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné jsou!Hezkou neděli.-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Není to ale moje práce , to jsem pozapomněla napsat :-)))

      Vymazat
  5. A skládáš? Já včera práskla s hvězdou :)
    Hezkou neděli měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy..., tyhle jsou z Pepca..... Hvězdou jsem už mrskla vzteky několikrát :))))) ať žije advent!!!!

      Vymazat
  6. Opravdu moc krásné!
    Evi, příjemný zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůů to vypadá skvěle Evi ✨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále platí v jednoduchosti krása :-)

      Vymazat
  8. Evi jsou nádherné, taky by se mi nějaké líbily, ale bohužel na ně nemám trpělivost. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, já taky ne:) tyhle jsou zrovna koupené.

      Vymazat
  9. Krásně dekorativní ozdůbky, jednoduché, nepřeplácané, tak se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat