pondělí 5. prosince 2016

Nechcete někdo dřevěnou mísu???? 
Ptala se nás kolegyně při příchodu do práce....má šikovného manžela....no, kdo by takovou krásu nechtěl, že?
Tahle mi padla do oka. 
A nejenom mně. 
Za chvíli byly všechny pryč.




10 komentářů:

  1. Krasna misa, veď ako píšeš kto by ju nechcel? Evka vidim na ďalších prispevkoch že Vianoce sa ponesú v znamení vnúčatka. Som zvedavá čo ešte vymyslis ?

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, je opravdu moc hezká a ozdůbka z minulého příspěvku kouzelná, měj krásné dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji za milý komentář.

      Vymazat
  3. Teda misa je nádherná, baby ozdobička z minula je nežná...užívajte si to všetko...M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nedivím se, já bych se o ní i prala :o)))
    Měj klidné a hezké dny Evi. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla moje hned na první pohled:-))

      Vymazat
  5. Tak to se nedivím, že byly všechny hned pryč, taky by se mi líbila. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. JAni, jedna byla hezčí než druhá :))

    OdpovědětVymazat