sobota 19. listopadu 2016

Naši mladí bydlí 50 m od nás...takže mám o zábavu postaráno:-) Všechen volný čas vyplňuje Loli...... je to mazec....krmíme, přebalujeme, vozíme, konejšíme, pereme, žehlíme, koupeme, sterilujeme vše ,co se dá, hledáme dudlíky, vaříme, uklízíme, nakupujeme, obstaráváme matriku, zdravotní pojišťovnu, uklidňujeme jejího psího brášku, který strašně žárlí a vyžaduje mimořádnou pozornost...... ale to všechny maminky a babičky znají, že? 
Já už skoro zapomněla:-)))




A taky už vyplňujeme tu úžasnou knížku od Rosy Mitnik a Jany Nachlingerové TO JE MOJE.




14 komentářů:

  1. Známe, pravdu máš :o) a užíváme :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Moj vnucik je od nas dost daleko, esteze mame skype, aspon vidime ako rastie.
    A psi braska je krásny.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to znám..a určitě by to bylo ještě krásnější, kdybychom nepracovaly ve školství:o))...babička je nádherná role! Užívej si ji! Jinak ta knížka je moc krásná..

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, z pozice maminky tohle všechno znám a mám to ještě docela čerstvé. Je to vše pracné, ale krásné. Užívej si to, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit pracné, vyčerpávající....ale skvělé:-)))

      Vymazat
  5. Jsou to krásné starosti a knížka je nádherná. Mrzí mě, že před 5 lety nebyla :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, jsou to krásné starosti. Hlavně ty z pozice babičky.
    Užívej si to.
    Knížka je pěkná.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. To se těš!!! A už teď někdy ????Jste v očekávání ???Eva

      Vymazat