pondělí 7. listopadu 2016

Dostihlo mě podzimní nicnedělání. 
Koukám z okna a pozoruji měnící se přírodu, popíjím kávu a listuji v úžasné kuchařce, kterou jsem musela mít :-))))
Znáte ji?     Máte ji?
 Jestli ne, tak byste to měly napravit.... nebo si o ní napsat Ježíškovi. Jmenuje se Coolinářka  ( testováno na rodině)a napsala ji známá blogerka Svatka Vašková. A stojí za to mít ji doma:-)


U nás se dneska vařila její dýňovka s kokosovým mlékem. Recept snadný a výborný jako všechny v této krásně graficky upravené knize.






24 komentářů:

  1. Evi, chystám se ji pořídit dceři k Ježíšku ☺ Má to cenu, poraď?
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem o ní četla na blogu NESTO :-) přemýšlím o ní :-) a dýňovku jsem včera taky vařila. Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřemýšlej a kup ji, nebudeš určitě litovat.Eva

      Vymazat
  3. Evo, vypadá to, že máš z okna nádherný výhled. Kuchařku neznám, líbí se mi dle titulní strany. Mám moc ráda, když je jídlo krásně nafocené. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhled mám do přírody a kuchařka má nádherné foto i uvnitř:-) Eva

      Vymazat
  4. Krásný výhled, první fotka je luxusní...Kuchařku neznám, díky za tip...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milou pochvalu...a knížka je skvělá. Vřele ji doporučuji. Eva

      Vymazat
  5. Kuchařku neznám, někdy si říkám, že jich je na trhu už přespříliš :o). Sama jsem také koupila jako vánoční dárek - Kuchařku ze Svatojánu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda,ale tahle umělecký skvost podle mého gusta.

      Vymazat
  6. Evi, to je milé překvapení! Moc děkuju za krásný příspěvek, jsem ráda, že se Ti kuchařka líbí! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatko, líbí moc a dýňovka byla výborná.

      Vymazat
  7. Evi, Sváťu znám, vaří skvěle!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vidět v té kuchařce.....tiše tu závidím:-)))
      Hezký večer. Eva

      Vymazat
  8. Evi, já neznám. Hezký večer měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji třeba jako vánoční dárek :-)

      Vymazat
  9. Její kuchařku neznám ale sleduju ji na Instagramu :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, děkuji za tip, kuchařku neznám.
    Měj se pohodově, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty Jani a kuchařku si kup, je moc hezká. Eva

      Vymazat
  11. Evi, tuhle kuchařku neznám, ale koukni po ní. Letos máme dýni častěji, nejraději pečenou na plechu jako příloh u. Hezké dny, i já už jsem tu napnutá a často na vás myslím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme rádi dýni na jakýkoli způsob:-)
      Jsi hodná :-))

      Vymazat
  12. Evička, krásne fotky, výhlad máš nádherný, kniha vypadá, že má i super obsah, Tvoja polévka mňam, konečne by som ju mala vyskúšať aj ja s kokosovým...užívaj si pohodu doma, my prechádzame celá family črevnou virozou...papa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kokosové mléko až po chřipce:-)

      Vymazat