sobota 5. listopadu 2016

Opět moje oblíbená peříčka nasbíraná cestou do práce.
A milé překvapení od Inky z blogu Tvořím, tvoříš, tvoříme

Děkuji Inko:-))




8 komentářů:

  1. Peříček není nikdy dost, také sbírám.-)Krásná dekorace!Pohodový víkend přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, jak ho někde vidím , je moje :))) hezký vikend. Eva

      Vymazat
  2. Já tak čekám a ona pírka..... krásná. Hezký víkend měj Evi :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, je to k nevíře, ale i my čekáme :)obden v porodnici a stále nic.
      Hezký víkend i u vás.

      Vymazat
  3. Evi, krásná peříčka a čajík ať chutná:o). Přiznám se, že jsem ho kupovala spíš podle balení, protože se mi líbila krabička:o))...Měj se moc krásně a už se taky nemůžu dočkat:o)! Krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabička je nádherná a černý čaj k nám do kuchyně rozhodně patří:-)))
      Nám už to taky přijde nekonečné....dává si na čas:)

      Vymazat
  4. Elegantní dekorace a dárek od Inky, to je paráda, ona umí dávat dárky...
    Posílám pozdravy, Evi! Helena

    OdpovědětVymazat