čtvrtek 24. listopadu 2016

Letos budu dárky pro kolegyňky do práce balit do látkových pytlíčků. 
Sáčky s jelenem jsem koupila ve slevách v Nanu-Nanu a jeden jsem si musela nechat. Naplnila jsem ho sušenou levandulí a dala ho do skříně proti molím vetřelcům.

Už víte, jak budete balit letošní vánoční nadělení?



10 komentářů:

  1. Ještě nevím :-). Líbí se mi dárek zabalený v dárku :-)) Evi, hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc hezké. Udělají radost i pak.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. to je nápad...Evi měj se hezky..

    OdpovědětVymazat
  4. Evička, pytlíky sú pekné, ja som si kúpila sadu plátených v Ikea, len šnúrky majú farebné a tiež som tam napchala svoju sušenú levanduľu a strčila do šatníka a ešte si v nich dávam do mrazničky nakrájaný bezlepkový chlieb.
    Evi, detské vecičky nájdeš na blogoch:
    Z lesa plagáty, pexesá a hry
    Múj dúm, múj squat novinky
    Rosa Mitnik šije deky, tašky, hračky a dáva tipy na super hry a hračky
    Břichopas textilné hračky a má aj blog, kde dáva tipy na textilné hračky iných návrhárov
    Luckylimit hlavne detský domček...a tá aj avizuje detský festival v Kafkovom dome:-)
    Veľa radosti s tvojimi milými a s malou!pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky moc za vyčerpávající tipy :)))

      Vymazat
  5. Pro syna nic, co zabere moc času ... vše hned ztrhá a neocení to :) Pro babičky plánuji ušít sáčky, takové ty svačinové a pro ostatní ještě nevím, balící potřeby jsem ještě nekoupila. Tyhle sáčky se opravdu povedly, také bych si musela jeden nechat. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nechala ještě jeden zimní modrý :)
      Krásný advent :-)

      Vymazat