čtvrtek 3. listopadu 2016


Borůvčí z Kokořínska.
Naše první a jediná podzimní dekorace.
Letos mě podzim prostě nebere.

Všem přeji krásný listopad...nás čeká  oslava svátku Martina, manželovy narozeniny, Show Jana Krause, cestovatelsko-gastronomický večer o Austrálii.....a advent.









14 komentářů:

  1. Tak přece nějaká výzdoba :-) Hezké plány, taky pár takových mám. Hezký den Evi. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to je ale plánů...Martina budeme slavit také :o) Měj se Evi moc hezky..💗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nějaký fofr. Nevím , kde mi hlava stojí :-)))

      Vymazat
  3. Evi, pálím svíčky a mám vystaráno. Ovšem plánů máte habaděj :o)
    Ať se vše vydaří. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani a na ten největší plán stále čekáme :)

      Vymazat
  4. Čeká vám krásný měsíc, Evi!
    A to borůvčí, to je velmi dekorativní!
    Přeji hezký pátek, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že by bylo pěkné i nabarvené jako zimní dekorace.

      Vymazat
  5. Evi, nejvíc krásy je stejně venku, což dokazují i tvé fotky z minulých příspěvků, užij si vše, co tě čeká,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na to nejdůležitější ještě stále čekáme...mimčo mělo být v říjnu a nějak se mu nechce na ten svět ani v listopadu.

      Vymazat
  6. Krásné plány.Krásné fotky. Sleduji pravidelně Váš blog a moc mě inspiruje. Nebudete se zlobit, když se zeptám odkud je ten kalendář? Moc děkuji. Hezké dny. Ida

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že neva:-) od toho přece blogy jsou:-). Koupila jsem ho na vánočním trhu a jmenuje se KOLOBĚH a je od Lucie Čapkové. Určitě se dá koupit na internetu.
      Hezký podzim a díky za virtuální návštěvu.Eva

      Vymazat