středa 23. listopadu 2016

Jako novopečená babička se vůbec neorientuji na trhu hraček. 

Můžete něco na základě vašich zkušeností doporučit?
Co kupujete pro vaše dětičky a vnoučátka?

První hračky nakoupeny:







8 komentářů:

  1. Krásné hračky!U nás byla v oblibě háčkovaná chrastítka.Nyní hračky od fisher price.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem velký neznalec, takže díky za tip:)Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, koupila jsi kouzelné hračky..U našich holčiček v pokojíčku to vypadá jako v hračkářství a já sama vím, že to není dobře..ale někdy si nemůžu pomoct..:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, hračky jsem nakupovala i já, víš co má zatím veliký úspěch :o). Není to hračka, ale rozvíjí motoriku, špunty a lahev se širokým hrdlem :o) vložit, pěkně jeden po druhém, vyházet a znovu :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i s takovými hračkami se u nás počítá .... I my jsme si tak hráli :))))

      Vymazat
  5. Evi, v tomto oboru jsem absolutní amatér, ale to co vidím, to je prostě kouzelné...
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já jsem teprve taky na startu :))) ale učím se rychle :))))

      Vymazat