neděle 22. května 2016

Svatební přípravy se pomalu blíží ke zdárnému konci.

Včera jsem měla mimořádnou noční směnu :-)
Přišla řada na osobní svatební přáníčka.
O půlnoci jsem lepila svatební kartičky,vymýšlela, 
psala, kreslila...

P.S. o kartičkách jsem psala TADY



14 komentářů:

  1. Evi, to je tak krásné! Osobní a upřímné..moc se mi to líbí..měj se moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, moc krásné - půlnoční lepení kartiček se vyplatilo.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, krásná noční. Mám též plány, tvořit, psát jen si říkám, že mám čas a honit vše budu na poslední chvíli. V pátek jdeme na šaty...šít, tak uvidím. Ať se vše krásně vydaří. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je moc hezké! Je z toho cítit spousta lásky.
    Pa a hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, moc hezké, osobní, milé!
    Přeji pohodové poslední dny před dnem D.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat