neděle 15. května 2016

Moje nové úlovky ze včerejšího 
knižního veletrhu už mají své místo.






Pestrých barev u nás doma moc není. Šetřím jimi.
Trošku se jich vyvaruji, vnášejí neklid.

Tuhle barevnou kávu mám ale poslední dobou nejraději a je zajímavé, že ty její barvy mě nechávají naprosto klidnou. 

Co vy a barvy u vás doma?


18 komentářů:

  1. Evi, rozhlížím se tady kolem sebe a přiznám se, že to tu taky nehýří barvami...jeden domeček je červený, ale jinak mám vše v takových tlumených tónech..a docela mi to vyhovuje:o)..Ty pohlednice cos nakoupila vypadají nádherně, i ta blahopřání jsou krásná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si barvičky užijeme ve škole, viď? :-)

      Vymazat
  2. Obrázky sú krásne, aj album, všetko čo si sem v poslednom čase dala...nestačím reagovať. U nás je to doma, ako kamarátka hovorí, fádne, no ja sa v tom mojom fádnom svete cítim nejako dobre ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tou fádností jsme na tom stejně :)) Přináší mi to klid do duše.

      Vymazat
  3. Evi, také barvami docela šetřím, i když někdy mě drapne rapl a sem tam nějakou barvičku hodím - růžovou, tyrkys apod., ale to už musí být.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva přinese oživení, ale nesmí se to pŕehánét :-)))

      Vymazat
  4. Prasátko je nádherné!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Kto chodí ku mne na blog vie, že farby zbožňujem. Nemiesam vela farieb, ale farby musia byť všade. Takze tie pohľadnice bez problémov by som dala do rámčekov , majú nádherné farby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip.... až přijde ten pravý čas, něco s nimi podniknu:)

      Vymazat
  6. Barvičky mi nevadí , pokud jsou citlivě sladěné s okolím a cítím , že je to tak správně . Mám ráda bílou a šedou , ale jejich čistota vinikne doplněním jedné decentní barvičky . přání jsou krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja a farby, to tiež u už trochu u mňa poznáš....
    Na moju obranu, že som mala tehlu a drevo a farby, ktoré vraj k nim nejdú ( a ešte mám) poviem, že na instagrame sú rustikálne minimalistické a industriálnejšie ladené domy doplnené práve oranž, červenou a pink!
    Teraz dávam domu ,,surovší,, ukľudňujúcejší vzhľad, aj potrebnejší funkčne a to ,,vápenné,, líznutie sa mi páči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý podle svého :))))... a u vás doma je moc pěkně.

      Vymazat
  8. Evi, moc hezky si je umístila!
    S barvami zacházím doma opatrně. Většinou mám dekorace v jedné, podle ročního období...
    Měj pohodové pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky vše decentně:))))a poklidně.

      Vymazat
  9. Parádní úlovky!U nás doma jsem se vrátila k barvičkám.-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat