sobota 28. května 2016

Svatba

Tak holky......byl to pro mě tak silný zážitek ( v tom dobrém slova smyslu), že o tom skoro zatím ještě nemůžu psát. Netušila jsem, že mě to takhle vykolejí:-)))))
Přeji zažít všem ten krásný pocit...... kdy pyšná matka obdivuje svého  úspěšného syna :-) úžasného společníka a baviče. 
 Asi to  bude znít jako klišé,ale jsem hrdá na to, jak jsme ho s manželem vychovali. 
Námi vložené úsilí se vyplatilo:-)))))

(pokračování možná ještě v příštím příspěvku)

Tak to jsou oni.....byl to jejich den a vše se točilo kolem nich.
JSEM RÁDA, ŽE JE OBA MÁM !



Raw dort



Moje oblíbené makronky



Moje kytička.





A tady jsme tu krásnou svatbu měli:


20 komentářů:

  1. Nádhera, rozprávková, do detailu dokonalé!
    Ja som vedela, že sa tomu nič nevyrovná!
    Je to okamžik vzácny prevzácny:-)
    A krásny!!
    :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jsi zlatá :-) až se vzchopim, napíšu ti mail a pošlu ti foto.

      Vymazat
  2. No to je krásy!Dokonalé,nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkujeme. Snažili jsme se všichni :-)

      Vymazat
  3. Evi, krása a spousta vzpomínek, hrdosti, radosti. Tak ti nevím, co já...ježí se mi "chlupy" asi budu brečet, viď
    pa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni,budeš.... s tím počítej a příprav si kapesník:))))) Já jsem si myslela, jaký jsem tvrďák a byla jsem pořádná plačka :))))))) Dojalo to všechny.

      Vymazat
  4. Evi,, naprosto Tě chápu a mladým přeji nádherný život..Kytičky a všechno kolem bylo nádherné..krásné prostředí..toto jsou ty podstatné krásné chvíle na které se nikdy nezapomíná. Chvíle, které si nosíme v srdci pořád! Já si do detailu pamatuji svatby obou mých dětí...měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, diky za milá slova. Pošlu ti na mail nějaké foto.
      Chtéla bych jim na památku sepsat nějaké povídání.

      Vymazat
  5. Evi, krásná, moderní svatba dle fotek. Dobře vychované dítě = největší životní úspěch. Já mám dětičky zatím malé, ale pochopit pocit hrdé matky už teď dovedu :-) Ať tě ten pocit nadále provází! Krásný víkend Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k uzasnemu synovi. Svatba to podle fotek musela byt uuuuuzasna !!! Tesim se na dalsi info...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nevěsta dělá svatby na klíč, takže si to asi umíš představit. :-)

      Vymazat
  7. Krasne detaily , tak trochu ti zavidim ze uz mas po svadbe. Ja este necele tri mesiace, ale nejak tak kludne to zatial prezivame. Vydavam druhu dceru, ale na vsetko ma este cas. Je to radost ked clovek vidi ze ma dobre vychovane deti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zitko , já byla pořád v klidu....i dny před svatbou :-)

      Vymazat
  8. Evi, moc blahopřeji a sdílím ten pocit hrdosti na svého potomka. Těm krásným mladým lidem přeji, aby jim vzájemné štěstí a láska vydržely celý život.

    OdpovědětVymazat
  9. Velká gratulace :-) Moc hezký pár....Ila

    OdpovědětVymazat
  10. Vše nádherné...včetně novomanželů ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti za milý komentář :-)

      Vymazat