pondělí 9. května 2016

Dny pivoněk a chřestu. 
Miluji to i to.

O víkendu jsem ochutnala 
tataráček z chřestu s  rozpečenými bagetkami.

Objevuje se chřest i ve vaší kuchyni?




14 komentářů:

  1. Ještě nikdy jsem ho neochutnala...jsem hrozná...pěkný pondělek..Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Já také ještě neochutnala... jsem taková konzerva ... budu se muset zamyslet .. a pivońky nám zdaleka ještě nekvetou, ani bez (u Plzně)...
    Krásný den přeju. jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám u Prahy už všechno odkvétá:)

      Vymazat
  3. Chřest miluju pro účely polévky. Polévka na přípravu je pracná, chřest se musí oloupat, rozmixovat, pak přepasírovat (jinak ta chřestová vlákna znepříjemní chuť), ale to vše stojí za to. Tatarák musel být asi dobrý, že? Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl výborný. Polévku bych si tak dala:-))

      Vymazat
  4. U nás chřest nikdo neumí udělat, takže doma ho nepoužíváme, ale v restauraci si ho občas dám. Krásně ti to kvete:)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, tak já chodím okukovat popupátka pivoněk, protože je miluju, ale ještě zdaleka nekvetou!!!
    Chřest mám moc ráda pro jeho zvláštní chuť- v jedné restauraci si jej občas dávám- na mase- polité takovou sýrovou omáčkou..mňam...
    a doma s Martinkou občas vyrábíme takovou chřestovou omáčku...
    hezký den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už pivoňky odkvétají.
      A sýrovou s chřestem mám taky moc ráda. Eva

      Vymazat
  6. I já miluji obé! Pivoňka mi kvete dřevitá, všechny ostatní mají poupátka... Chřest mám moc ráda, raději zelený než bílý. Dělám polévku a koláč, tatarák je pro mě novinka.
    Evi, přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Chřestovou polévku jsem vařila, chuťově báječná, jen ta vlákna se nerozmixovala (což mne nenapadlo ji ještě pasírovat). Pivoňky u nás na severu mají teprve malá poupátka - no je tu chladněji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď bych si tu polévku zrovna dala :)))

      Vymazat