sobota 14. května 2016

Knihy mě doprovázejí celým životem.....proto nesmím chybět na pražském knižním veletrhu SVĚT KNIHY.
Kromě knih mě letos zaujaly pohledy a samozřejmě svatební blahopřání.

Koupit krásné blahopřání či pěknou pohlednici je v našem městě velký problém. Majitelka obchodu je úplně bez vkusu a prodává kýčovité věci. Jakmile někde jinde narazím na pohlednici, která mě něčím zaujme, je moje:-)

Na veletrhu mě zaujaly dva stánky:

Svatební přání



Záložka do knihy



Pohledy




Přání











12 komentářů:

  1. Musíš si nejaké nalepiť ryžovou páskou na stenu ty doma, z tých posledných...tyrkys a oranž:-)
    Úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se stejným záměrem jsem je Alenko kupovala :)))))
      Už mě dobře znáš:-)

      Vymazat
  2. Tam bych byla ztracena ... jeden kousek hezčí než druhý ....
    u nás je to s výběrem naprosto stejné ..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tentokrát limitována časem, takže jsem se letos ztratit ani nemohla. :-)

      Vymazat
  3. Kdyby sis náhodou chtěla i něco podobného vyrobit sama :-), tak zkus mrknout na Davona.cz. Krásné dny Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip:-))
      S Davonou spolupracuji:)))

      Vymazat
  4. Překrásné, Evi! je pravda, že tohle se v obchodech opravdu nevidím!
    A ta alba se mi taky moc líbí!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že se musíme nékdy spoléhat na samovýrobu:-)

      Vymazat
  5. Evi, napsat jeden hezčí než druhý by pro mě nebyla pravda, jsou jedinečné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice to není vidět , ale jsou dokonce plastické.

      Vymazat