středa 11. května 2016

Co na svatbu ?
Toť dilema...
....a hodně velké






22 komentářů:

  1. Plně chápu...dilema mám stejné...
    Krásné dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak má člověk nějakou představu, pak je realita v obchodech úplně jiná.

      Vymazat
  2. Tak to naprosto chápu.Byla bych vedle, jak ta jedle. Co jen vím naprosto přesně, že černou barvu ne :o), tu nemám v oblibě, do divadel ji ale většinou na sebe vezmu. Na svatbě jsem už nebyla mraky let a docela ráda bych šla - mám tři syny, tak snad se někdy rozhýbou :o)). Boty jsou moc pěkné.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji , ať se ti přání brzo splní. Eva

      Vymazat
  3. Milá Evi, tak to už mám naštěstí za sebou.o)..Hlavně něco v čem se budeš cítit dobře..Boty jsou moc krásné..Kdy máme na Tebe myslet? Každopádně si to nádherně užijte..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomínám , jak jsi nám ukazovala svoji róbu.
      Mysli na mě 25.

      Vymazat
  4. Tmavá je dobrá volba. Krajkové (dle fotky tak vypadají) šaty skvělá volba. A jak píšu, tmavá je dobrá volba. Ve světlé krajce by si tě mohli splést s nevěstou :-) Ty šaty bych doporučovala, ten lak taky, šperk neutrální, jen ty boty bych já osobně zvolila jiné k tomuto účelu. Tak ať dobře zvolíš , Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky jsou z nouze ctnost :))). Nové stále hledám ...

      Vymazat
  5. Chápu...běhám po obchodech a koukám po modrobílé kombinaci...zatím nic, vlastně něco ano, botky :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, cítím s tebou, ale nepochybuji o tom, že budeš pyšnou, elegantní a krásnou maminkou. Všechny nafocené kousky jsou moc hezké, hlavně ten náhrdelník...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám půjčený od nevěsty:)))

      Vymazat
  7. Áno, náhrdelník :-)))) a svadobná mama má mať klobúk !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mně nejde, protože jsem malá:)

      Vymazat
    2. Tak nejaký Coco šik:-)
      Podľa mňa by sa ti hodil z tej doby- 20-30.roky :-)
      si úžasná, fotogenická a štíhla! a schvaľujem tmavé čipkové šaty! Možno sandálky si daj len na túto príležitosť, lodičky alebo pavučinku:-)
      Si tam za úžasnú lady matrónu!!!Nezabudni:-)

      Vymazat
    3. Nezabudnu:-))) Stále hledám.....

      Vymazat
  8. Koukám ještě jednou a šaty nejsou černé, ale modré. Tak to je jiná, ty bych brala :-) a k nim lodičky, malou taštičku do ruky(na kapesníky). Šperk bych ke krajce volila jen nenápadný, možná malé perličky.
    Evo, ty to vykouzliš a budeš za elegantní maminku co pyšně povede svého syna. A já už mám teď slzy v očích.
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou z tmavě modré krajky:-)))
      Perličky jsem taky zkoušela , protože je mám moc ráda, ale působilo to moc usedle:-)))
      Přesně takovou kabelku mám:-) a tak uvidim , co z toho vykouzlim.
      Hezký vikend. Eva

      Vymazat
  9. Evi, líbí se mi všechny Tvé kousky a náhrdelník nejvíce.
    Úplně chápu Tvé dilema....jednou na tom budu stejně.
    Užijte si slavnostní den . budu na Tebe myslet, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, nějak to prostě dopadne:))))

      Vymazat
  10. Tiez rozmyslam že si dam tmavomodré krajkovu saty, ale objavila som jeden obchod kde majú krásne šaty a predavacka mi povedala že tmavá farba pre svadobnú matku, tak to vôbec nemôžete. To si dam, v čom sa dobre cítim, veď nejdem na svadbu anglickej princeznej, že jo? A určite lodičky so špičkou,jednoduché na vyššom opätku. Alebo lodičky s otvorenou spicou, ale tiež puncochy to chce. Ja na hlavu nič, nepristane mi a ani sa mi to nepáči. Prijemnu svadbu. U nas sa o polnoci este prezlieka, tak ešte uvidím , asi ja sa neprezleciem.

    OdpovědětVymazat
  11. Evka šperk nie je zly, ale nieco ine by som asi ku krajke hladala. Nieco s kamienkami alebo perlami inými nie takymi aby si v tom usedle vyzerala. A keď nič nenajdes, tak nemusí ani tento vyzerať zle. Prijemnu svadbu prajem.

    OdpovědětVymazat