úterý 17. května 2016

 Voulez vous? Oui!
Macarons!!!!

CHCETE? ANO !!!!!!
Makronky :-)

Nebudou chybět u nás na svatebním stole.
Máte je rády?
Umíte je upéct?
Kde kupujete ty nej,nej ?



18 komentářů:

  1. Oh oui,oui j'adorrrrrrre!
    Nepeču je, ale pokaždé, když mě někdo obdaruje obdivuji jeho trpělivost! Zatím jsem jedla jenom od francouzských cukrářů, ale určitě i zde se najdou "makaronkový umělci"!
    P.S.
    kdyby nějaké po svadbě zbyly, jsem adeptkou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím , nevím , jestli nějaké zbydou..... zájemců je více :))))

      Vymazat
  2. Tu v KE su specialne cukrarne a pekarne na makronky, ale jedna stoji 1,- € a viac a hosti bude cca 100 a nestaci pre kazdeho jeden kus, tak makronky nebudu :-) Budu kolace, torta a slane pagaciky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, u vás bude taky svatba?
      Ceny jsou u nás stejné:(

      Vymazat
  3. Evi makronky jsem ochutnala , nechala jsem si je dovézt z Prahy přímo od ,,Paula"... a upřímě :( moc mě neuchvátily . Ale jsou aspoň hezké jako dekorace .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejnou zkušenost. Od Paula nikdy více, pro mě dost velké zklamáni.

      Vymazat
  4. Za mě spíš krabička než makronky...

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, můžeme dodat celý sladký bar, kdybys chtěla. http://www.facebook.com/sladkebryhk Papa! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. promiň: www.facebook.com/sladkebaryhk

      Vymazat
    2. Svatko,díky za nabídku. Svatbu máme skoro na klíč a už máme všechno zařízené.

      Vymazat
    3. A jinak diky za tip..... Ty makronky na fb vypadají úžasně.

      Vymazat
  6. Evi, makronky, to je celkem diskutovaná sladkost. Ochutnala jsem je už víckrát (Paul a pod.) a popravdě mě nenadchly - hodně sladké nic. Ale pak jsem dostala balíček z cukrárny Saint Tropez ve Vodičkově ulici a to byla báseň!
    Krabička je nádherná!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V téhle krásné krabičce si vozím makronky z Německa a většinou je rozdám někomu jako dárek:-)
      Paul - velké zklamáni , ale díky za tip do Vodičkový:)))

      Vymazat
  7. Evi makarónky som piekla veľakrát ale je okolo nich celá veda a nie vždy sa podarili...problém je v tom, že aj tie nepodarky sa dajú zjesť a potom sa to nie príliš lichotivo odrazilo na čísle na váhe :-D :-D ...tak už ich nepečiem :-) ale mne teda tento mini koláčik chutí veľmi...papa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky a ještě k tomu se mi moc vizuálně líbí:)))) E.

      Vymazat
  8. Makrónky su naozaj hitom posledných rokov. Ja som sa chcela naučiť ich piecť, ale po tom, čo som ich mala možnosť ochutnať. Naposledy som ich dostala ako darček z ciest - zo Sarajeva. Celkovo musím zhodnotiť, že si neviem vysvetliť dôvod, prečo sú také populárne. Ak si mám vybrať, radšej si dám cheesecake :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou makronky a makronky;)))
      Kvůli velikosti si taky dávám raději cheesecake:)))

      Vymazat