neděle 1. května 2016

Díky blogům jsem objevila PAPERO AMO a jejich krásné české kartičky. 
Objednala jsem SVATEBNÍ a TAHLE CHVÍLE  a mám s nimi velké plány na nadcházející svatbu.
Dají se využít na cokoli.
 Zkusila jsem je dát do rámečků a vytvořila z nich variabilní obrázky. 
Až se okoukají, snadno se povymění.

Více informací najdete tady.









12 komentářů:

  1. Keď je ticho u teba na blogu, viem, že to ,,šrumuje,,....si činorodá, kreatívna a estét...očakávala som, že čo už chystáš :-)
    A nesklamala si!
    Tieto kreatívne peknoty vyvažujú starosti....pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Alenko nic moc :))).....moc netvoŕim, jsem vytížená kreativně v práci.
      A četla jsi můj minulý příšpěvek? Už jsem prozradila naše tajemství.
      Papa Eva

      Vymazat
    2. Nečítala, ale idem, tuším tú babičku...:-)
      Nemyslela som na tvorenie, ale čarovné prípravy!
      Ja som si v chorobe u našich užila veľa zo svadob. príprav...:-)
      papapa!

      Vymazat
    3. Tušíš správně :))))
      Aha.... I ty jsou.... dneska jsme se setkali s rodinou nevěsty.

      Vymazat
  2. Evi, jsou moc krásné..už se to blíží a já držím moc palce..těš se, bude to krásný zážitek...a určitě nejen já se těšíme na fotky..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, těším se......zatim řeším co na sebe, co na stůl, co do žaludků atd :)))).... Tak to zatím jde :) papa Eva

      Vymazat
  3. Kartičky jsou úžasné, díky za tip, může se hodit.... A gratuluju k budoucí nové roli, už teď se těším, jak si to tu budu číst.... Hezký týden, Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké starosti :) kartičky jsou decentní a moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, Evi!
    Čekají tě samé krásné věci...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky se na ně moc těším :)))

      Vymazat