čtvrtek 3. března 2016



 To máte tak..... cestou z práce potkáte sousedku a ona jde do květinářství.....jdete s ní a už si odnášíte domů novou vázu.

A na dlouhou dobu asi poslední.
Doma už nesmím provokovat.
Manžel se zlobí, že zahlcuji byt nepotřebnými věcmi
 (prý cetkami).
Ale asi to taky znáte:-)

24 komentářů:

  1. ¨Známe, známe. Ale váza žárovka je fakt originální.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi...to bylo doma řečí:-))) jestli prý nechci ty staré odnést do prodejny k opětovnému prodeji:-))))
      No jo no chlapi:-)

      Vymazat
  2. Známe, známe. Teď mi řekl, že ty všechny věci jsou sice krásné, ale v tom množství žádná nevynikne. Má pravdu, ale na minimalizmus mě fakt neužije. Jedna známá mi říkala, že ženy jsou živé krásou, tak to jsem asi nenasytná :-)
    Hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Táto nepotrebná vecička je pekná!
    A ja mám už zase späť v kuchyni čiernu a pink kovovú skrinku Jozeph
    na vecičky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super!!! A to bych si já myslela, že taková věc se musí chlapům líbit. Moc vtipná, dobrá volba. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Originální "cetka", dobrý kup. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Cetky= prkotinky. Tu vazu si urcite velmi potrebovala :-). Ja sa sama na seba hnevam ked nieco kupim a nemam to kde dat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebovala jsem ji moc :)))) jako vždy :-)

      Vymazat
  7. Evi, ta žárovka je úžasná. Nevím jak ty, ale zrovna já mám problém vázy někde skladovat. Nastěhovala jsem si je k mamince do skleníku....

    OdpovědětVymazat
  8. ako odolať takej nádhernej zbytočnosti?....

    OdpovědětVymazat
  9. A mě se žárovka taky moc líbí . Jinak můj muž je na tom tak , že mlčky skřípe zubama :)

    OdpovědětVymazat
  10. No jo, ale když ona je tak pěkná...
    Evi, měj hezký víkend! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? A pak ji nekup:)))
      Hezký vikend i u vás.

      Vymazat