pátek 11. března 2016

Náročný týden, 
dnes podvečerní relax v Brejníkově mlýně.

Velikonoční inspirace.








16 komentářů:

  1. Evi, tak to je pastva pro oči, krásné fotky. Koupila jsi si něco? Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš že jo:-)
      A to jsem tam jela s velkým předsevzetím......:-)))jak budu silná s odmítáním.Nějak to zase nevyšlo:-)))

      Vymazat
  2. Ahojky Evi, taky bych neodolala, samá krása! Díky za inspiraci a krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný víkend i u vás:-))
      Letos nějak Velikonoce nedržím,ale něco jsem přece jenom nakoupila.

      Vymazat
  3. Noooo, ten prvy vencek. Keby mi ho niekto podaroval, nevyhodila by som ho.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, nádhera !!!! Ten první věneček je úžasný !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbil.....byl na vstupních vratech.

      Vymazat
  5. to je krásnejch věcí, budu to taky tady muset trošku odekorovat. Ale zatím pořád honím jen čas a došívám na výstavu.... Hezkou neděli, pa, Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věnečky , díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna by se mi nějaký domů hodil :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná inspirace...Pěknou neděli Ila

    OdpovědětVymazat
  9. Téda ten věnec je nádherný :) Inspirace se rozhodně vyvedla :)Díky, Eloorka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano..... Já je ale letos nějak držet nebudu:)))

      Vymazat