čtvrtek 17. března 2016

Dneska na horách.......azurová obloha bez mráčku, krásný sníh, usměvaví běžci, kilometry v nohách (uvidím, zda zítra vstanu:-) a parádně " vyčištěná " moje hlava.
A to jsem zrovna moc potřebovala.




14 komentářů:

  1. Včera bylo krásně a dneska bude nejspíš taky. Mám to tam moc ráda, ještě raději rašeliniště v létě.... Měli jste se stavit na kávu... e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byli jsme jen na skok:-) byla jsem ráda, že jsem se utrhla z práce. Je tam krásně.

      Vymazat
  2. nádhera , sluníčko už je i u nás . krásně jste si to užili

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to je nádhera! Ale já si dnes užila i u nás v nížině :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro se už začíná hlásit v plné síle :)))

      Vymazat
  4. Evi, nádherné místo pro " vyčištění " hlavy.
    Měj se hezky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, milujem sneh, no lyžovať neviem a vyčistiť hlavu by sa zišlo i mne...pekný víkend H.

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem to v prírode, v lese....lieči:-)
    Máš to tam krásne, maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám se krásně, dneska jsem byla na výletu. :)))

      Vymazat