neděle 20. března 2016

Dnešní jarní DYZAJN MARKET vůbec nebyl jarní. Byla zima, foukal vítr, až mi bylo prodejců líto.
DM mám moc ráda, tvořivci se skvělými  nápady mě nabíjejí.
Samozřejmě, že jsem se domů nevrátila s prázdnou. Slíbila jsem manželovi, že už moc nebudu utrácet. Dávám mu za pravdu, že zahlcuji byt a v něm mám ráda volnost, prostor, jednoduchost...... a moje nákupy s tímto nejdou moc dohromady.

Nemohla jsem odejít o PRATELNÉHO papírového pytle
(bude využit na pečivo)
Pokud vás zaujal, podívejte se na tuto WEBOVOU STRÁNKU

Slovenská firma nabízí doručení výrobků i do ČR.....můžete si vybrat papírové tašky, doplňky, pytle, prostírání, klíčenky......





Před Vánocemi jsem si chtěla na zimním DYZAJN MARKETU koupit zlaté prasátko. Než jsem se rozhoupala, přišla nějaká cizinka a všechny vykoupila.
Tak dneska jsem se dočkala a mám ho od 


A ještě 2x foto z našeho dnešního odpoledne.
Velikonoční překvapení od sousedky.




14 komentářů:

  1. Evka zatial som papierovym sackom neprisla na chut, m
    Ale tento bronzovy je celko pekny. zlate prasiatko je zaujimave a aj ja chcem taku dobru susedku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sousedku rozhodně nedám.....papírový sáček jde vyprat, tak jsem šla do něho:-)))

      Vymazat
  2. Evi,
    moc se mi líbí papírová taška i pytle.
    Jen nějak nevím, jak to, že lze prát ? :-o
    A taky ta cena !
    Zlaté prasátko je pro štěstí a sousedku máš zručnou a se zlatým ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... ručně prací papír...a proto asi i ta cena :-(
      Tašky byly krásné....ale cenově ne moc dostupné.
      Taková sousedka se opravdu hodí,je zlatá, střídáme se v pečení:-)))

      Vymazat
  3. Evi, krásné nákupy, to zlaté prasátko je dokonalé..a i pytel..jinak s nákupy řeším podobný problém..měj krásný nový týden..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc chválím nákupy, Evi! Fakt super kousky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zase pekné vecičky.
    Ja som si z ND kupovala tie papierové boxíky (na Vianoce fotené s drôtovanou miskou a cirkulárkou) s tým, že sú to tieto prateľné...vraj sú za biznisom dve dcéry, ktoré tieto papiertašky a boxy vymysleli pre mamu a sú prateľné.
    papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky to prostě vymyslely moc dobře :-)))

      Vymazat
  6. Pytlíček je krásny...aj prasátko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát jsem se fakt držela :-)))

      Vymazat
  7. Hezké to všechno máš ;-)Tak pěkný velikonoční týden, Eva

    OdpovědětVymazat