středa 2. března 2016

Manžel v kuchyni je k nezaplacení:-)

Dnes u nás středomořská kuchyně.
Piniové oříšky, parmezán, sušená rajčata, olivy ve slaném nálevu, čerstvý rozmarýn a špagety.

Máte rády, když vám doma někdo uvaří?

14 komentářů:

  1. já na to chci, prosím, přesnější recept, neumím tahle jídla vařit, nikdy jsem nebyla u moře a středomořskou nějak neovládám. a to si myslím, že jsem dobrá kuchařka (neskromně).
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je známo, muži vaří bez receptu. Takže těžká improvizace:)))) uvaří se těstoviny a pak se přidá , co je v lednici.
      Eva

      Vymazat
  2. Eva samozrejme že mám rada keď mi niekto navarí. Lenže mne nikto nenavarí. Môj ocko keď žil tak varil veľmi rád, aj piekol, ale teraz už nič. Manžel sa konečne teraz naučil praženicu. Vymení mi rozbité okno na aute, urobí omietku, v elektrike je doma, tak nechápem že nevie variť :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba tě zase pozve do restaurace :))))

      Vymazat
  3. Vypadá to super, manžel je teda šikovný!!! IVana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :)))..... Musim souhlasit.

      Vymazat
  4. No jééje :) . Mám to štěstí , že když se mi vařit nechce můj muž to zvládne nejen pro mě , ale pro celou rodinu . A vaří velice chutně . Podobné ňamky s těstovin si vařím sama , sušená rajčata a parmezán je neustále v lednici . No mám tip na dnešní obídek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové chlapy doma mít je prosté výhra, viď?

      Vymazat
  5. Ráda to mám, ale není to často... Ale vařím ráda, tak se nic moc neděje.
    Ty špagety vypadají hodně dobře!
    Evi, měj pohodové odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to taky často není :)))... a já se přiznávám , že sice vařím , ale moje velká láska to rozhodně není;)

      Vymazat
  6. No jéjej, jen by to mohlo být častěji ☺☺☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  7. Přímo to miluju...musím vařit každý den a tak jsem vždy nadšená když mě někdo vystřídá :o)
    Manžel je šikovný vypadá to lákavě...mnam
    Měj se Evi hezky🌼
    Martina

    OdpovědětVymazat