čtvrtek 31. března 2016

Motýlí dům

Jedna z našich lázeňských návštěv.
MOTÝLÍ DŮM
To byla exotika, užijte si ji taky !

Někteří  jedinci si mě  fakt oblíbili:-) 









20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je zajímavé , že se jim líbilo jen to jedno místo ;)))

      Vymazat
  2. Naozaj nie je co na to povedat len krasa a fantasticke fotky sa podarili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě více se jich nepodařilo :-)

      Vymazat
  3. Evi, zkrátka motýlci poznali hezkou kytku, nic jiného v tom není...:-) Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to ,že jsem tam měla přilepený bonbón. :)))

      Vymazat
  4. No tak to je fakt krása. Víš jistě, že jsi odešla bez motýla? :-)
    Hezké slunné dny Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám. Manžel byl kontrolor:-)))

      Vymazat
  5. Ty mi vieš sprostredkovať vždy krásu!

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, motýli jsou nádherní a vůbec se nedivím, že si Tě našli:o))..Krásně jste si lázně užili..já jedu 22.4. a příští týden tradiční Morava sklípek..už se těším..Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si všechno pořádně užij a podej fotoreport:)

      Vymazat
  7. Nádherní motýlci . A já dnes viděla na zahradě žluťáska tak mě to taky krásně jarně naladilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím :) jaro tu už opravdu je.

      Vymazat
  8. Evi, krásné!
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat